Üzemeltető: Blogger.

Manhattan Multi Effect szemhéjpúderek - Vanilla Sky, Caramel Cream


DSC02329
Ma újabb két limitált Manhattan darabról szeretnék írni nektek, történetesen két szemhéjpúderről. Lássuk is!

Nagyon meglepődtem, hogy a két árnyalatnak van neve (a körömlakkoknak pl nem volt), valamiért én sokkal jobban szeretem, ha egy termék kap árnyalatnevet is, sokkal "személyesebbnek érzem, plusz a nagyon hangzatos és találó nevek nekem abszolút közvetítenek hangulatokat és érzéseket is.
A csomagolás szerint intenzív színű, sokáig tartó és selymes állagú szemhéjpúderekről van szó. 
DSC02334
A 29C Vanilla Sky egy matt vaníliaszín, ami tökéletesen használható highlight (kiemelő) színnek a szemöldökcsont alá. A textúrája tényleg nagyon selymes, kellemes  érzés, és a pigmentáltsága is jó még alap nélkül is, viszont iszonyatosan porzik a textúra miatt sajnos.

DSC02336
a 92G Caramel Cream egy abszolút természetes nagyon lágy, karamellszínű árnyalat. A textúra szintén selymes, azonban maga a szemhéjpúder alap nélkül és alappal sem túlzottan pigmentált, illetve egy picit darabosnak is érzem. Nagyon természetes a szemhéjon, azonban ha sokat satírozgatjuk, nagyon elhalványul, és olyan mintha ott sem lenne.
DSC02339

ezt belerakni
A két szemhéjpúder tartóssága átlagos, szemhéjalappal 3-4 órát bírtak az én szemhéjamon.

Összességében a Vanilla Sky-t ajánlom, ha nem találtatok még kiemelőszínt a szemöldökcsont alá, a Caramel Cream viszont abszolút kihagyható darab - iszonyatosan porzik, és a pigmentáltsága sem az igazi, satírozva pedig még jobban elhalványul.

A két szemhéjpor limitált, április végéig lesznek megtalálhatóak a drogériák polcain, és 1.399 Ft-ba kerülnek.

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)