Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Essence The Gel: Indian Summer

DSC02607
Amikor megláttam Lora blogján az Essence új szortimentes Indian Summer árnyalatról a bejegyzést, a belső barack-korall rajongó énem azonnal szívecskéket látott a feje fölött és el is határoztam, hogy beszerzem a lakkot a Glamour napokon.
DSC02609
Mire odaértem, már lefosztották az állványt, de egy a közelben pakoló végtelenül kedves eladólány halászott nekem egy darabot belőle, amit nem győztem megköszönni - így boldogan suhantam a pénztár felé az Indian Summer-rel, és a Make me Brow szemöldökzselével egyetemben.
DSC02614
Az állaga nekem pont ideális, az ecsete is a megszokott, pár húzással egyszerűen kifesthető vele a teljes körmünk. Már egy rétegben is elég szép fedést kapunk, azonban az igazi színét két rétegben fogja kiadni az Indian Summer -  úgy érzem, ez a lakk ennél tökéletesebb nevet nem is kaphatott volna: valahol félúton a barack és a korall között ingázik ez a szín, napfényben kicsit neonosabb, bent visszafogottabb, a szín maga nyári napsütésért és szabadságért kiált. Alaplakként a Rival de Loop mattító lakkját használtam (miután felocsúdtam a sokkból, hogy a kedvenc Essencemet kivonták), viszonylag gyorsan meg is száradtak a rétegek. Nagyon szép fényes önmagában is a végeredmény, azonban én még rádobtam egy réteg Seche Vitét is.
DSC02617
Sajnos nálam van egy hátulütője is a lakknak, mégpedig a tartóssága, és efelett elég értetlenül állok, ugyanis mindenhol azt olvastam ezekről az új szortimentes lakkokról, hogy még jobb a tartósságuk, mint az elődeiknek volt - nálam viszont már a felkenés utáni első nap elkezdett kopni a körömvégről, és lepattogzani a lakk. Ez azért is fura, mert a: a régi szortimentes Essence lakkok sem csináltak ilyet nálam b: általában minden lakk tartós a körmömön, c: alap és fedőlakk is volt alatta-felette...

Összességében én imádom ezt a lakkot a nálam gyengén teljesítő tartósság ellenére is, oda-vissza vagyok a színéért, így én szemet hunyok efölött - ha szeretitek a barackos-korallos színeket, és egy ízig-vérig nyári lakkot kerestek, szerintem az Indian Summer egy must have árnyalat!

Megtaláljátok a drogériákban és a parfümériákban, 549 Ft-ért.