Üzemeltető: Blogger.

Diary of Instagram: February - March

instagram
Ma ismét egy összeállítást hoztam a februári-márciusi Instagram életképeimből, remélem tetszeni fognektek! :)


2
// A Guerlain bloggerreggelije előtti készülődés nyomai // A Marionnaud sajtóreggelijén is jártam, ahol finom macaronokkal vártak, beszámoló ITT // Rendeltem az Ebayről egy rakosgatós tárolót, a képen épp ezzel küzdöttem - azóta a felállás már teljesen más // Kedvenc tavaszi lakkok a Spring Challenge 2015 kihívás keretein belül - sajnos félbe kellett hagyjam, így a többi képet azért nem posztoltam ide //
dddd
//A jó hétfő alapkelléke: Egy Glamour és egy másfél pont híján ötös hangtan dolgozat // Februárban 2 éves évfordulót ünnepeltünk, életemben először (és nem utoljára) ettem Quaesadillát // A Cat Cafében kipróbáltam a nutellás lattet, isteni volt // A blogger fotóz életkép //
djdjdj
// A Guerlain Les Tendres kollekciója lenyűgöző volt // Ezt a szuper tavaszi Manhattan csomagot kaptam tesztelésre, ebből a lakkokat és a szájfényeket láthattátok már letesztelve itt és itt // A Jónő Team-es átalakításos fotózás eredménye // Cica az asztalon, asztaltársaságként - avagy hello, Cat Café! //