Üzemeltető: Blogger.

Februári kedvencek

csíkkal
Vége a februárnak, így nézzük is mik váltak a szívem csücskévé az elmúlt hónapban! :)
DSC02202
Real Techniques Expert Face Brush: Életem első Real Techniques ecsete, és azt kell mondjam, hogy valószínűleg nem az utolsó! Álom vele alapozni, a Maybelline BB krémjét pikk-pakk eloszlatja csíkmentesen, egyenletesen, és rengeteg féle módon működik - körkörös mozdulatokkal,  csíkozó mozdulatokkal, nyomkodó mozdulatokkal - bárhogyan dolgozol vele, a végeredmény tökéletes. Ráadásul multifunkciós, pirosítósára, bronzosításra, púderezésre ugyanúgy megállja a helyét, mint alapozásra. Csillagos ötös!
DSC02210
MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle highlighter: Csodálatos aranyos fényt és ragyogást ad az arcnak, iszonyatosan pigmentált highlighter létére -de ami miatt a legjobban megszerettem, az a tartóssága: amikor egy eléggé hosszú nap 6-7. órájában belenéztem a tükörbe lámpafénynél, és még mindig ott láttam az arcomon az aranyszínű fényt csillogni, igencsak meglepődtem. Szinte levakarhatatlan - bővebben róla egy tesztben! ;)
DSC02211
Lush Bubblegum ajakradír: a Lush rágógumi illatú ajakradírja igencsak belopta magát a szívembe februárban, ugyanis azt vettem észre, hogy ha leradíroztam ezzel az ajkam, még napokig puha maradt, és nyoma sem volt a cserepesedésnek. A felviteli módja még mindig nem a szívem csücske, de a hatása szuper! (Teszt itt) A Mac Brow Set átlátszó zseléje bombabiztos: ha egyszer rákenem a szemöldökömre, hogy fixálja, egész nap ott marad, lerobbanthatatlanul. Annyi nyűgöm van vele csak, hogy hiába törlöm meg a kefét, a színezett szemöldökgél valahogy így is mindig belemászik a tubusba, egyre jobban elcsúfítva az átlászó zselét.
DSC02200
Az Eos ajakbalzsamáról már írtam nektek bővebben itt egy tesztben: az állaga és az ápoló hatása is szuper, a belepakolt ápoló összetevők pedig példásak. A Manhattan Mexican Mango szájfényét nemrég kaptam tesztelés céljából, és ha minden igaz nemsokára meg is mutatom nektek a blogon, drogériás szájfények között kiemelkedő minőségű. A Catrice ajaknövelő szájfényét elnézve rájöttem, hogy adós vagyok nektek még a tesztjével, de lelövöm előre a poént: nem növeli az ajkakat, cserébe viszont nagyon szép nude színt ad nekik.