Üzemeltető: Blogger.

Februári elfogytak

DSC02116
Újabb nagyobbacska adag üres flakon gyűlt össze február végén, nézzük is, mik azok!
DSC02118
Maybelline Dream Fresh BB: Ez már a negyedik, vagy ötödik elfogyasztott tubus volt, és természetesen azóta már a Glamour napokon beszerzett utánpótlását fogyasztom. Imádom, mert a színe tökéletesen passzol, az állaga könnyed, nagyon szépen eloszlatható és egységesíti a bőröm, eltüntetve a pirosságokat - persze a nagyon durva piros foltokra kell egy korrektoros rásegítés. A Mülleres saját márkás törlőkendőjéről írtam már, nagyon olcsó és nagyon hatékony, állandóan csak ezt veszem újra, amióta megtaláltam.
DSC02119
A Garnier micellás vize azt hiszem a 2. L'oreal Blogger Day óta van velem, azóta folyamatosan ezt használom, és még csak most fogyott el, hihetetlen kiadós ez a 400 ml-s mennyiség. (Teszt itt) Jelenleg a Marionnaud saját márkás tonikját próbálgatom micellás víz helyett, arról is írok nemsokára! A Jimjams pórustisztító tapasza eddig az egyetlen olyan termék ebben a kategóriában ami bevált - bár a szaga még mindig borzalmas, de ez hozza ki a legtöbb mitesszert a bőrömből. Eléggé sajnálom, hogy csak három darab van benne. (Teszt itt)
DSC02121
Az Yves Rocher vaníliás radírozós tusfürdőjéért eleinte odavoltam, aztán ez megfordult: alig vártam, hogy elhasználjam. A vanília mellé valami tojáshabra emlékeztető illat is bejött, és ez nagyon nem tetszett - ráadásul maga a tusi iszonyatosan folyós volt, így nagyon gyorsan is fogyott. Ez a fogalmamsincsmármilyen márkájú rózsás testpermetet még egy osztálykarácsonyra kaptam (jézusom, hány éves lehet vajon??) és egy ideje szobaillatosítónak használtam, de a fújókája megadta magát, így úgy döntöttem, nem őrizgetem tovább, kuka.  A Rexona dezodora még mindig a kedvenceim között van, folyamatosan újraveszem. (Teszt itt)
DSC02122
Az Isana mandulás lemosója alapdarab nálam, mindig ezt veszem újra - bár most felfedeztem a szivacsos tunkolós lemosójukat is, az is nagy szerelem lett. :) A Kevin Murphy Hydrate Me 100 ml-es kiszerelésű samponja is elfogyott, de őszintén szólva semmi nagy változást nem vettem észre tőle a hajamon, teljesen átlagosnak éreztem.

Nálatok mik fogytak el februárban?