Üzemeltető: Blogger.

Ecsetek ápolása | Da Vinci ecsettisztító szappan

DSC00810
Jajj, hogy mennyire jól esik megint a blogfelületen pötyögni, el sem hiszitek! A vizsgaidőszak vicsorgó szörnye sajnos elrabolta a blogolásra szánt időmet (hello, amerikai irodalom, restaurációs irodalom és a többi finomság), de újra itt vagyok és egy, az ecsettisztításhoz hasznos kis segédeszközt szeretnék ma bemutatni nektek.

Volt már szó a blogon a Missha ecsettisztítójáról, amiért oda meg vissza voltam, úgyhogy úgy határoztam, kipróbálom a Da Vinci ecsettisztító szappanját, ami kicsit gazdaságosabbnak tűnt kiszerelés szempontjából.

DSC00812
Őszintén szólva nincs itt nagy "magic", ez egy kis kör alakú szappan, ami segít az ecseteket szép tisztává tenni. Nem tudom, hogy különbözik-e egy sima mezei szappantól avagy sem, de határozottan állítom, hogy köszöni szépen működik, és teszi a dolgát! Én úgy szoktam használni, hogy bevizezem az adott ecsetet, majd elkezdek vele kis köröcskéket leírni a szappanban, amíg fel nem habzik - majd ezt a műveletet a tenyeremen folytatom, míg elég tisztának nem ítélem az ecsetet. Sajnos mivel szappanról van szó, ezért már a tenyeremen érzem a szárító hatását, így én ezután még átmosom gyorsan az ecseteket egy hajbalzsammal is, hogy véletlenül se legyenek sprődek, vagy szárazak. Ha végeztem, óvatosan lemosom a szappan felületéről az odaoldódott sminkmaradványokat, majd kiteszem száradni. A tisztítás után mindegyik ecset finom puha és teljesen tiszta. A szappan egyébként citromfű illatú (hogy én mennyit tanakodtam, mire rájöttem, mire is hasonlít az illata!), de ez ecsetmosás után nem érződik.

Összességében egy rossz szavam sincs erre a termékre, remekül kiszedi a sminkmaradványokat az ecseteimből és rendkívül gazdaságos - már többször kimostam az egész ecsethadsereget, és még alig fogyott belőle. Annyi csupán, hogy biztonsági okokból gyorsan mossátok át az ecsetkéket egy kis hajbalzsammal, hogy elkerüljétek a szálak kiszáradását.

A da Vinci márkájú ecsettisztító szappant az Iparfümériánál szerezhetitek be, 1.750 Ft a 40 g.

Ti használtok valamilyen speciális cucclit az ecsetmosáshoz, vagy ragaszkodtok a jól bevált babasampon-balzsam kombóhoz? :)

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)