Üzemeltető: Blogger.

Decemberi elfogytak

DSC01496
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem az elfogyottas bejegyzéseket írni, hiszen így akár olyan termékekről is tudok hozni nektek minitesztet, amikről nem biztos, hogy önállóan külön tesztet írnék, így ezt a rovatot 2015-ben is szeretném megtartani a blogon. Lássuk is!
DSC01497
Tusfürdőkből ismét elfogyott két darab: a Dermacol Aroma Ritual dinnyése tipikus nyári tusi dinnyerágó illattal, így nem csoda hát, hogy így télvíz idején kissé ráuntam az illatára. (teszt itt) A Lush Grass tusija ezzel szemben bármilyen évszakban bevethető, a frissen kaszált mező illatát idézi. (teszt itt)
DSC01498
A Mexx tavaly nyáron kiadott limitált Summer Edt parfümje is elfogyott (bevallom kicsit csaltam, mert még ősz elején is fújogattam magamra párszor), finom volt és sokan dicsérték is rajtam, ezzel szemben azonban úgy érzem, hogy nem nagyon fog hiányozni maga az illat. (teszt itt) A H&M Fruity Dream testpermetét nyáron vettem az egyik munkába induláskor, igazi tutti-frutti illata van, viszont testpermet létére átlagon alul teljesített tartósságban, így a végére légfrissítőként funkcionált nálam. Illatra nagyon hasonló, mint a blogon nemsokára bemutatásra kerülő Katy Perry Royal Revolution parfüm, cukorkás jellege van.
DSC01499
Nagyon szomorú vagyok, mert elfogyott az egyik kedvencem, ez a Dr Organic rózsás arclemosó krém. Utáltam a flakonját (ez a felpattinthatós a halálom, plusz erősen kellett nyomni), viszont maga a termék isteni volt a száraz bőrömre. Sajnos több mint 3.000 Ft-ot kóstált a Müllerben, így jelenleg egy Cadea Vera arclemosó tejet próbálgatok utódként. (teszt itt) (Ideje lenne már kikötnöm egy jó krémes arclemosó mellett, úgy érzem...) A DM Babylove törlőkendőjéről már írtam egy másik elfogyottas bejegyzésben, nekem bevált, viszont találtam rá még olcsóbb alternatívát a Müllerben. A milk-shake volumennövelő samponját és balzsamját még tavaly kaptam tesztelni, és csak most fogyott el a sampon (a balzsam még mindig tele van, pedig használom becsülettel...ki érti ezt). Szerettem, mert csak a negyedik napon kellett hajat mosnom a rendszeres használata mellett. (teszt itt)
Nálatok mi fogyott el decemberben? :)

U.i: Ne felejtsétek a tegnapi kérdőívet a blogról, sokat segítenétek vele! Itt találjátok.