Üzemeltető: Blogger.

Vendégposzt | Rimmel Scandaleyes Rockin Curl spirál

Kép 1123
A mai napon egy újabb vendégposztot hoztam, mégpedig egy Rimmel spirálról, aminek a pályázatát Nóri nyerte. Fogadjátok sok szeretettel az írását, és a képeit! (U.i: Meg is van a következő vendégposzt alanya, úgyhogy tessék figyelmesnek lenni, nemsokára érkezik is a pályázat rá! ;))

Sziasztok!

Meának köszönhetően volt szerencsém tesztelni egy olyan szempillaspirált, amit eddig még nem ismertem. Ez nem más, mint a Rimmeltől a Scandal eyes - Rockin' curl szempillaspirál.

A spirál külseje csak abban tetszik, hogy szeretem ezeket a kicsit oválisabb kialakítású spirálokat, jobban kézre esnek használat közben. A tetszés itt sajnos ki is merül, a mintája nekem egyáltalán nem tetszik, olcsó hatást kelt rajta ez a krokodil minta, ami ráadásul piros. Na de nem szabad külsőre ítélni!

Kép 1114
A különlegessége a keféje kialakításában rejlik, hiszen nem az eddig megszokott egyenes típus, hanem hajlított, ami segít a pillák elérésében. Eddig még nem volt dolgom ehhez hasonlóval, de már azért is tudtam, hogy szeretni fogom, mert nem szilikonból, hanem hagyományos keféből készült kefével van dolgunk. A használat során valóban könnyebb volt a pillák elérése, a belső szemzugban azonban könnyen összekentem vele a szemhéjamat, hiszen a kefe vége is elég duci, ügyesen kell vele bánni. Remek dolog ez a hajlítás, illeszkedik a szempillák tövéhez, így biztosítva azt, hogy a 
tövétől a végéig felvihetjük rá a festéket.

A nevéhez hűen valóban extrém fekete, nagyon szépen kiemeli bármely szemszínt, szépen keretezi a szemeinket.
Kép 1120

A hatásával teljesen elégedett vagyok. Már egy rétegben is feltűnő(az én pillámhoz képest), de két rétegben érhetjük el vele a tökéletes eredményt. Minimálisan tapasztja csak össze a pillákat, de véleményem szerint ez csak dúsabbnak hat. Tartósságát tekintve teljesen elégedett vagyok vele, egy egész napot is kibír anélkül, hogy leperegne a szemünk alá, ami hatalmas plusz pont, hiszen nem mindenkinek adott, hogy munka közben előkapja a neszesszerét, hogy megigazítsa a sminkjét. Mivel tartósnak bizonyult, attl féltem, hogy nehéz lesz lemosni, de az Avon krémes sminklemosója és a micellás vizek is könnyen elbánnak vele.

Összességében én bátran ajánlom mindenkinek, aki jól teljesítő spirált keres elérhető áron. Tartós, ível és könnyen használható. :)