Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Catrice Illuminating Blush: Coral me Maybe

DSC00954
Ez a pirosító még a Catrice második méterének eventjén került a tesztelnivalók közé, és mivel ez volt a legelső kipróbált pirosítóm a márkától, lelkesen vetettem bele magam a kipróbálásába. Nos, nem lövöm le a poént hogy szeretem-e vagy sem, lássuk!
DSC00955
A pirosító két rózsaszínes-korallos árnyalat keveredése, amelyek a gyémánt mintán belül váltakoznak, és szabad szemmel is látható csillámok vannak bennük - a külcsín egy ponton sem hibádzik, a termék kialakítása nagyon szép. Azonban sajnos itt is érvényesül a valamit-valamiért elv, ugyanis a tökéletes külső ellenére a pirosító minősége sajnos koránt sem az.
DSC00956
Az állaga kellemes és selymes, nem porol vagy porzik egyáltalán. A színek szépen összekeverednek az ecseten, egy kellemes, meleg, ámde mégis természetes korallos-rózsás árnyalatot adva. A pír pigmentáltsága viszont nagyon gyengére sikerült. Ha leírok benne egy kört az ujjammal, elég erőteljes az ujjbegyemen a szín, mikor azonban a karomra húznám a swatchot, nem látok vissza a termékből semmi mást, csak csillámot, és valami nagyon halvány színt, aminek köze nincs az előbb látotthoz. Sajnos ugyanez a helyzet az arcunkon is, a márka saját pirosítóecsetével szó szerint nyösztetnem kellett a terméket, hogy némi színt ki tudjak csalni belőle - az arcomra téve azonban a csillámokon kívül semmi mást nem láttam - több perces építgetés kell ahhoz, hogy egyáltalán visszaköszönjön a szín. Ami nagyon kár, mert ez az árnyalat amúgy gyönyörű lenne, és még highlighter sem kellene fölé.
DSC01152
A tartósságára nincsen panaszom, 4-5 órán keresztül ott van, de a szín sajnos egyre jobban halványodik ezen idő letelte alatt.

Összességében úgy érzem, hogy ez a pirosító abszolút nem üti meg az átlagos Catrice termékek minőségi szintjét, én sokkal-sokkal többet vártam volna ettől a terméktől. Leginkább azoknak ajánlom akik kezdők, vagy szeretnek sokat építgetni és elszöszölni a pírjükkel - nekem sajnos a gyenge pigmentáltság és a túlzott csillámlás miatt abszolút nem lett a kedvencem. 

A pírt megtaláljátok a két méteres állvánnyal rendelkező Müllerekben, három árnyalatban, 1.249 Ft-ért.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)