Üzemeltető: Blogger.

Tesztelj Rimmel spirált - eredményhirdetés

WP 20141011 12 45 13 Pro
Véget ért a vendégposztos játék, és megmondom őszintén Nektek, nagyon szomorú vagyok. Ugyanis amíg a Maybelline-s tusosra rengeteg jelentkezés érkezett, a mostani pályázatnál összesen hárman, azaz 3-an jelentkeztetek. Akinek nem inge ne vegye magára, de őszintén ez miért van? Ennyire "színvonaltalan" a nyeremény amit ki lehet próbálni, vagy ennyire nem láttátok, vagy ennyire nagy és nehéz feladat pár sort leírni ahhoz, hogy tesztelhess valamit, ingyen és bérmentve, úgy hogy csak írnod kell róla? Persze ha nyereményjátékba tettem volna ki, ihaj....A játékot kifejezetten az olvasóknak (mármint elsősorban azoknak akiknek nincs blogjuk) találtam ki, de mégis ők akartak a legkevésbé részt venni benne. 

Miután kiadtam magamból ezeket a nyomasztó kérdéseket, szeretném kihirdetni a nyertest (nem volt nehéz dolgom igazából), aki nem más, mint Korán Nóri! Gratulálok Nóri! Írok is Neked mindjárt.

Komolyan elgondolkoztam rajta, hogy legyen-e több ilyen vendégposztos bejegyzés (mert én szeretnék), de ha Ti, az olvasók ennyire nem vagytok vevők rá, akkor őszintén, nem tudom....