Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Rimmel Rita Ora Don't be shy (323)

DSC00696
Ez a lakk még a Rimmel találkozós goodie bagemben lapult, úgyhogy itt az ideje, hogy megmutassam nektek is - bár inkább nyári, mint őszi árnyalat, szerintem annyira még nincs késő a hordásához. :)

DSC00697
A színe egy igazi élénk fuksziába hajló rózsaszín, amit egyszerűen lehetetlen nem észrevenni, annyira élénk és csalogató árnyalat. Nem ez volt a legelső kipróbált lakkom a márkától, így biztosan állítom, hogy ennek a limitált kollekciós darabnak is ugyanolyan a minősége, mint az eddig kipróbált állandó szortimentes lakkjaimnak, sőt! Amin nagyon meglepődtem, hogy már egy rétegben tökéletesen fed (az állandó szortimenteseknek általában mindig kellett nálam a kettő), nagyon szép, krémes finise van, és abszolút nem csíkozódik vagy buborékosodik. Az ecsetével is nagyon jól lehet dolgozni, az avatott kezeknek már lehetetlenség összekenni a körömágybőrt vele. A tartóssága az eddig megszokott négy nap helyett csak három volt, utána már kisebb-nagyobb darabokban kopik, viszont én ezt az egy réteges fedésért és a színért bőven hajlandó vagyok megbocsátani.
DSC00694
DSC00695
Nem tudom, hogy a drogériák polcain találtok-e még belőle, ha viszont nem és szeretnétek kipróbálni, akkor az Iparfüméria kínálatát ajánlom, mert ott még láttam belőle, 590 Ft darabja.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a leírt véleményemet.)