Üzemeltető: Blogger.

Szeptemberi elfogytak

DSC00749
És akkor kicsit kizökkenve a szülinapozásból (nemsokára érkezik a szülinapi nyereményjáték is), elhoztam nektek a szeptemberben elfogyott termékeket - nem lett nagy mennyiség, sőt, leginkább alapdolgok fogytak el.
DSC00750
Nivea Powder Touch és Rexona Maximum Protection dezodor: A Rexona elfogyása mindig úgy meglep, amikor nagy hévvel kenném, aztán nem jön... nem sokkal később pedig a Nivea is megadta magát. Szerettem mindkettőt, volt teszt is róluk (itt és itt), a Rexonát újra is vásároltam, a Nivea helyett pedig a szokásos Dove darabot vettem újra.
DSC00753
Schwarzkopf Bonacure sampon (teszt itt): Szerettem, jó kis sampon volt, én még a napsugarak visszavonulása után is serényen használtam, meg is lett az eredménye. A balzsamot átköltöztettem barátom fürdőszobájába, jelenleg pedig a L'oreal Elseve Fibralogy nagyokat ígérő, hajszálvastagító sampon-balzsamját tesztelem éppen.
DSC00754
Balea citromos borotvahab: hogy ez milyen gyorsan elfogyott! Nem volt vele különösebb gondom, elég kemény volt a habja és finom az illata, de pikk-pakk elfogyott, pedig nem használtam minden nap. Újravevős lesz, valószínűleg a jelenlegi cseresznyés darab.
DSC00755
Rival de Loop mangós törlőkendő: Fellélgezhettek, elfogyott az utolsó csomag, többet nem esik róla szó a blogon! :D Szerettem sminklemosásra, frissítésre, sőt SOS esetekben kéztörlésre is, keresek a Baleától valami szuper alternatívát rá.

+ ami lemaradt: Avon cukrozott almás-diós testpermet, amit leginkább légfrissítőnek használtam, annak viszont tökéletesen bevált.

Nálatok mik fogytak el? :)