Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk kollekcióm, 1. rész: Nude darabok

1 rész
Úgy döntöttem, indítok egy új sorozatot a blogon, amelyben bemutatom a körömlakk készletemet - ami szerencsére jóval száz darab alatt van. Ennek oka szimplán csak annyi, hogy több kis szanálás alkalmával találtam olyan színeket, amikhez sosem nyúltam, vagy maximum csak egyszer - így igyekeztem olyan ésszerű kollekciót kialakítani, ami kevesebb, de jóval több szeretetet kapó darabokból áll. A blog kezdetén - és még jó pár hónapig - volt, hogy képes voltam egyszerre öt körömlakkal távozni a drogériákból, míg mára odáig "fajult" a helyzet, hogy van, hogy hónapokig egy darabot sem veszek  - csak akkor ha tényleg különleges az adott szín, és tényleg nagyon "ez most nekem kell" érzésem van. Akkor kezdjük is először a természetesebb, azaz a nude színekkel! Mindegyikhez rakok majd be képet élesben is - kérlek vegyétek figyelembe, hogy van amelyikről egy éve, vagy több hogy írtam a blogon, így a képek minősége és mérete elég változó lesz.
Nude színek
DSC00744
Nude lakkból szerintem nem kell olyan rengeteg darab - ezek a színek után általában akkor nyúlok amikor valami különlegesebb alkalom megkívánja, vagy ha nincs kedvem épp a színesebb lakkjaimhoz.
Essie - Demure Vixen
szpq
Mondhatni a Holy Grail nude lakkom. A képen nem látszik, de a lakk fele hiányzik, és ez pontosan mindent elmond arról, mennyire szeretem a márkát és ezt a darabot. A tökéletes nude lilás fénnyel, sosem fogom megunni!

Flormar Pretty - P15
átméretezett
Igazi őszi téglaszínű lakk, nagyon szeretem, bár mostanában kicsit hanyagolva volt szegény.

Anny - Be Glamorous 
DSC09959
Szintén egy gyönyörű nude lakk, arany fénnyel - a másik aduászom, ha az Essie darabjához épp nincs kedvem.

Vicces egyébként végignézni a régi tesztes képeket a blogról (hányszor is változtattam már vízjelet pl? :D), ami egyébként lassan közeledik a szülinapjához - nemsokára két éve, hogy itt vagyok és írok Nektek. :)

A sorozat következő részében a barack / korall lakkok kerülnek górcső alá, remélem velem tartotok majd!