Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Himalaya Herbals barackos-almás radírozós arctisztító minden bőrtípusra

DSC00484
A DM-be betérve azzal a feltett szándékkal indultam be, hogy beszerzem az elfogyott Nonique Tropic arctisztítómat - azonban kénytelen voltam azzal szembesülni, hogy olyan fajta nincsen amilyet én szeretnék, így keresnem kellett egy alternatívát.  Hosszas civódás után a Himalaya Herbals termékére esett a választásom. A döntésemet legfőképpen amiatt tettem, mert natúrkozmetikum, nem tartalmaz felesleges káros összetevőket és állatkísérlet mentes - ez mind-mind nagyon szépen hangzik elméletben, azonban gyakorlatban rá kellett jöjjek, hogy sajnos hiába a sok előny ha a termék nekem nem válik be.
DSC00483
Először is, az állaga egy fura nyúlós-ragacsos géles akármi, amiben radírozószemcsék találhatóak. Ezeket felvitel közben érezni is, azonban egyáltalán nem zavaróak vagy dörzsölnek - egy alapos heti arcradírozást ezek sem pótolnak természetesen. Lemosás után mindig marad egy-két szemcse az arcomon akárhogy is próbálkozom, a micellás vizes korongon is landol egy-kettő. A terméknek minimális, nem zavaró illata van. Ami miatt azonban nagyon elvágódott nálam az a hatása: arctisztítás után konkrétan csikorgóan tisztának érzem az arcom, ami baromira nem egyenlő a hidratálttal, hanem elég kellemetlen és fura érzés. A kezem nem siklik könnyen az arcbőrömön, hanem olyan darabosan mozog inkább - és ezt a hatás egyszerűen se nem tetszik, se nem tudom megszokni.
DSC00487
Sajnos szomorúan tapasztaltam, hogy hiába írják rá a termékre, hogy "minden bőrtípusra", egyszerűen ilyen nem létezik. Az én vízhiányos - száraz bőröm igényli a krémesebb és tejesebb állagú arctisztítókat, más eddig nem is nagyon vált be. Ez egy nagyon jó lecke volt arra, hogy ha egyszer belenyúltam a tutiba állag terén, ne próbáljak ki mást, mert teljesen felesleges. Sokszor érdemesebb inkább a minden bőrtípusos ápolók helyett kifejezetten a saját bőrtípusotoknak megfelelőt venni, sokkal kifizetődőbb.

Összességében: az alapkoncepciót imádom (natúr termék, állatkísérlet mentes) és lehet hogy szuper termék, csak nem az én arcbőrömnek - viszont bátran ajánlom kipróbálásra! 1100 - 500 Ft körül található meg a drogériákban és a Douglasban egyaránt. 150 ml az űrtartalom, sokszor jön hozzá 50 ml grátiszban. Összetevők terén is nagyon szép az arctisztító, találunk benne antioxidánsokat, gyulladáscsökkentőket, kémia hámlasztót és vitaminokat egyaránt.

Eddigi arctisztítók, amik beváltak a száraz / vízhiányos bőrömre:

JimJams aloe verás arctisztító (gél állagú): teszt itt
Vichy 3 in 1 Purete Thermale multifunkcionális lemosó (krém állagú): teszt itt
Nonique Tropic krémes arclemosó: teszt itt