Üzemeltető: Blogger.

A kedvenc ajakápolóm: Eucerin Lip Aktiv

DSC00480
Egészen eddig nem találtam még egy igazán jó ajakápolót ami nem csak henceg a hidratálással, hanem tényleg teszi a dolgát. Azonban amikor kipróbáltam a februári Pixiboxban érkezett Eucerin darabot, a véleményem gyökeresen megváltozott!

Régen, kislánykoromban gyűjtöttem a Labellokat (volt vagy tízféle is akár, persze egyet sem sikerült elhasználni) ami akkor jó szórakozásnak tűnt -  mára azonban már rájöttem, hogy a Labello ajakápolója egyszerűen semmit sem ér. Tudom ez most egy elég erős és gonosz kijelentés, de nekem tök mindegy hogy dinnyés-e vagy epres, nem akarom egész nap a számat kenegetni az adott dologgal mert csak még jobban kiszárítja. Nos jelentem, az Eucerin ajakápolója nem ilyen - sőt!
DSC00482
Egy színtelen - szagtalan ajakápolóról beszélünk (a színtelen alatt értsd, hogy nem rózsaszín és hupilila), ami nem azzal henceg a tubuson hogy mennyire gyümölcsös és édes és cuki és vedd meg, ellenben olyan összetevői vannak amelyek magukért beszélnek - úgy mint jojobaolaj, e-vitamin, vagy a méhviasz. Az ajkakra kenve kellemes érzés, nem zsíros-ragadós egyáltalán. Nem szívódik be, ellenben kellemes érzésként ott marad az ajkakon, megpuhítva azokat. Ez a hatás több óráig is kitart, nem kell naponta tízszer bekenegetni vele az ajkaimat. A rúzsok vagy szájfények alá is kitűnő alap, azok nem csúszkálnak vagy másznak el rajta, még a matt rúzsok is szépen mutatnak vele. Maga az ajakápoló 4,8 gramm.

Összességében: örülök, hogy végre sikerült rátalálnom egy igazán hatásos ajakápolóra, ami ősszel-télen szuper szolgálatot fog tenni az ajkaimnak :)

Megtalálhatjátok a gyógyszertárakban, kb. 1.500 Ft körül lehet.