Üzemeltető: Blogger.

Teszt | NYX Above & Beyond Full Coverage korrektor

DSC00016
A mai tesztben a NYX tégelyes korrektora kapja a főszerepet - lássuk is, hogyan teljesít!
A korrektor egy masszív műanyagtégelyben érkezik és a rá írtak szerint nem ül meg a ráncocskákban, könnyű formulája van és teljes fedést nyújt.
DSC00013
Az árnyalat a CJ03 Light Pale, ami a harmadik helyen áll a színskálán, és a honlap leírása szerint egy lágy bézs szín rózsaszín tónussal. A szín rajtam viszont  mégis nagyon sárgás, én semmi rózsaszín tónust nem látok benne. Az állaga viszont szuper krémes - a Catrice darabjához képest sokkal kellemesebb belenyúlni és kenni is. Érdemes inkább ecsettel használni, mivel a tégelynek van egy elég hosszú pereme és nagyon bosszantó belenyúlkálni kézzel (főleg hosszú körmökkel) A pirosságot kiválóan eltünteti és lehúzza, én leginkább erre szoktam használni, azonban a pattanásokkal is megbirkózik. A leírása azt írja a sötét karikákkal is megbirkózik, ám én arra nem próbáltam - hiába a krémes állag, oda inkább a folyékony korrektorok valók. Tartósságot illetően 3-4 órát bír ki, utána igazgatni kell egy kicsit.
DSC00019
Összességében nem rossz darab, de a kialakításáért nem vagyok oda - ha véletlenül nem akad a kezem ügyébe ecset, elég bosszantó úgy sakkozni, hogy hogy tudjak belenyúlni.

Beszerezhető a budapesti Corvin Müllerben vagy az Alveola webshopján, 2.189 Ft-ért


(A terméket tesztelésre kaptam de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)