Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Kérastase Elixir Ultime hajolaj teszt

DSC00272
Nagyon rég volt már hajápolásos téma a blogon, így épp itt volt az ideje, hogy még a L'oreal goodie bagjában lapuló Kéreastase hajolajat megmutassam nektek. Íme!
Rátonyi Judit szavai még anno a márkáról szóló előadáson valahogy így hangzottak: "Ha a Kérastase márkát használod, egy teljesen más dimenziót fogsz megtapasztalni a hajápolásban". A hajolaj 125 ml-es kis műanyag pumpás flakonban érkezik, és tetőtől talpig aranysárga kívül-belül. A csomagolás szerint minden hajtípusra alkalmazható, négy értékes olajat és antioxidáns összetevőket is tartalmaz. Erősíti a hajszálakat, és védi a hajat a külső hatásokkal szemben.
DSC00271
Használhatjuk hajápolás előtt is, bekenve az egész hajat, vagy hajmosás után a hajvégekbe vagy az egész hajba masszírozva - illetve a formázás végén a száraz hajra újra egy kisebb mennyiséget. Én hajmosás után szoktam belemasszírozni a hajvégeimbe leginkább, vagy a száraz hajra rakok újra egy kisebb mennyiséget.
DSC00274
Egy pumpálásnyi adag bőven elég a végekre - a hajolaj érzetre nagyon csúszós és selymes (csúszósabb mint pl a Gliss Kur verziója), az illata pedig a benne lévő olajok keveréke leginkább. (Valamiért én picit kókuszos felhangot is érzek benne egyébként, de ezt tudjuk be inkább a kókuszmániámnak :)). A hajba való masszírozás után nagyon gyorsan megszárad, a hajvégeim pedig puhák és egyenesek lesznek. Tényleg véd a külső hatások ellen, én általában hajmosás után közvetlenül masszírozom bele a végekbe, majd jöhet a hővédő - rendszeresen vasalom a hajamat, de eddig szerencsére még egy törött hajvégem sem lett így.  Nem zsírosítja a hajat, a használata után ugyanúgy négy naponta mosok hajat, mint eddig szerencsére, a végeredmény viszont puha, selymes és ápolt haj - az olaj illata pedig elég intenzíven megmarad még a vizes, illetve a megszárított hajon is sokáig.

Összességében: nagyon örülök, hogy felfedeztem a hajolajakat, hiszen a hajam meghálálja az extra táplálást,és érzetem szerint igényli is.

Az olaj van még 50 ml-es kiszerelésben is, annak ára 2.590 Ft körül, míg a nagyobb verzióé 8.590 Ft körül mozog. (nem hivatalos info, az Iparfüméria weboldaláról néztem, ott is lehet kapni a márkát), egyébként pedig fodrászszalonokban található meg leginkább.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez semmilyen mértékben nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)