Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Vichy Aqualia Thermal szérum

DSC00006
A Vichy megújult Aqualia Thermal termékcsaládjával jött ez a szérum is - aminek kifejezetten örültem, hiszen a vízhiányos arcbőröm meghálál minden extra táplálást és hidratálást. (Más kérdés, hogy sokszor sajnos nem iszom eleget és ez az oka az arcbőröm kiszáradásának)

DSC00005
A szérum egy masszív üvegflakonban érkezik, így én nem is mertem a fürdőszoba polcára tenni, mert ha onnan leesik, tuti eltörik. 30 ml egyébként az űrtartalma, és pumpás a kiszerelése. A csomagolás szerint tartalmaz 10% Vichy termálvizet és Hyaluronsavat is. Hosszan tartó hidratáló hatást, teltebb arcbőrt és frissebb arcszínt ígér. Egyébként minden bőrtípusra javasolt, parabénmentes termék.

DSC00004
Az állaga nagyon híg és vizes (még a fluid arckrémnél is hígabb), egészen konkrétan folyós, a színe pedig fehér. Az illata leginkább parfüm és tisztaságillat keveréke - sajnos ez az én orromnak picikét erős, még jó ideig érződik felkenés után is. Egy pumpálásnyi szérum az én arcomra bőven elég (sokszor még soknak is bizonyul), majd utána jöhet a hidratálókrém. Nagyon hamar beszívódik a bőrbe bemasszírozás után, és érezhetően hidratáltabb, puhább lesz az arcom tőle, tényleg felerősíti az arckrémem hatását is. Sokkal szebb és puhább lett a bőröm a használata után - viszont minden napos (reggel és este) használat mellett hajlamos gyorsan fogyni, hiába az egy pumpálásnyi adag.

Összességében: nagyban hozzájárul a bőröm extra táplálásához, mióta megvan, minden reggeli és esti rutinom alapkelléke. Ha nem érzed elégnek az arckrémed hatását, ez a szérum sokat fog dobni rajta.

Beszerezhető: gyógyszertárak, 6.999 Ft (30 ml)

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez semmilyen módon nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)