Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Dermacol Eye Shadow Base szemhéjbázis

DSC00230
Ma egy olyan szemhéjalapról lesz szó a blogon, amivel nem indult túl jól a kapcsolatunk, aztán végül mégis megszerettem. Lássuk is!
A Dermacol márka ismerősen csenghet a régebbi olvasóknak, hiszen volt már róla szó a blogon (itt és itt is). A narancsos zselés szaloncukor illatú tusfürdőjük óta a Balea mellett az egyik kedvenc tusfürdőmárkámmá váltak és most kiderült, hogy sminktermékek terén is tud jeleskedni a márka.
DSC00231
A szemhéjalap egy kis tubusban érkezik, csőrös kiszerelésben (a két tégelyes szemhéjalapozóm után ez egy igazi áldás, hogy nem kell belenyúlkálni), 7,5 ml a tubus űrtartalma. Kinyomva a szemhéjalapot, örömmel konstatáltam, hogy fehér színű - vagyis van rá esély, hogy átlátszóvá válik a szemhéjon a testszínű helyett. Az állaga nagyon érdekes, selymesen csúszós - eleinte pont ezért nem szerettem, mert a szemhéjra felkenve is megmaradt ez az érzés, és nem tudtam elszakadni a gondolattól, hogy ugyanígy fognak csúszkálni rajta a szemhéjpúderek is majd. Azonban egy mini mennyiség is elég belőle, szépen eloszlatható, gyorsan megszárad és átlátszóvá válik, majd mehet rá a szemhéjpúder - aminek a színét nem élénkíti egyáltalán, viszont szépen beletapad és satírozható is rajta. Azonban a legnagyobb meglepetés akkor ért, amikor 7 óra után belenéztem a munkahelyemen a tükörbe - és ott figyelt a szemhéjpúderem kicsit megkopva, de egészben! Nem csíkozódva, egészben.... Kipróbáltam az új Essence szemhéjkrémmel, a Color Tattooval, és egy nagyon régi Essence szemhéjfestékkel is, az eredmény ugyanaz. 
DSC00001
Összességében azt vettem észre, hogy mostanában nem is nyúlok a többi szemhéjalapom után, annyira megszerettem a Dermacol verzióját. Tényleg sokkal kényelmesebb a kiszerelés, a szín is - egyetlen hibájaként a színek élénkítésének elhagyását tudnám felhozni, de ilyen tartósság mellett azt hiszem ez bőven elnézhető neki. Szemhéjalapok terén igazából egyetlen egyetlen egyre lennék még nagyon kíváncsi, a Milani verziójára, de a három meglévő mellett egyelőre nem álmodozom ilyenről... :)

A szemhéjalap beszerezhető az Iparfümériánál, 1.190 Ft-ért. Aki unja a nem átlátszó és belenyúlkálós alapokat, azoknak bátran tudom ajánlani! Az állagával barátkozni kell eleinte, fura a csúszósság és a selymesség - bár kérdéses, hogy egy zsírosabb szemhéjon ez hogyan működne, de aki kipróbálta már, örömmel várom a véleményét!


(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményem.)