Üzemeltető: Blogger.

Spirálteszt | Maybelline Colossal Go Extreme Volume

DSC00213
Ez a szempillaspirál még a L'oreal Blogger Day-es csomagomban lapult és úgy gondoltam, hogy épp itt az ideje, hogy írjak róla nektek.
A Maybellinetől már négy spirált próbáltam, ezekből az igazi etalon számomra a Colossal Smoky Eyes és a Great Lash Lots of Lashes - viszont a Colossal Go Extreme sem egy rossz darab!
DSC00214
Ennek a spirálnak az a különlegessége, hogy cikkcakkos a keféjének a nyele, ezáltal sokkal több festéket tud juttatni a kefefejre - ami első ránézésre ijesztően nagy. A kefe sörtéje hagyományos, sűrűn egymás mellett ülő szálakkal. A spirál tényleg sok festéket vesz fel, de szerencsére ez eloszlatáskor kiegyenlítődik, és szénfekete, inkább hosszabb mint dúsabb pillákat eredményez. Én általában egy réteget szoktam felvinni, nálam ez bőven elég a kívánt eredmény eléréséhez. A kefével kicsit ügyeskedni kell, hogy ne szúrjam ki a szemem és ne kenjek össze mindent, precíz mozdulatok kellenek hogy elérjük a belső és külső szemzug pilláit is - nem beszélve az alsókról, úgyhogy a kefe megszokásra szorul, de nem vészes így sem.
DSC00002

DSC00024

Tartósság tekintetében egy egész napot kibír, nem maszatolódik vagy kenődik vagy pereg - ellenben nagyon könnyen eltávolítható micellás víz segítségével.

Ha igazán szép végeredményre vágyunk, akkor a szempillák tövétől kezdjük a festést, és közben tekerjük a kefét felfelé, így tényleg sokkal szebb és íveltebb pillákat kapunk. Én mostanában inkább ezt alkalmazom, a szempillagöndörítő használata ugyanis felér számomra egy kisebb horrorral...:)

A szempillaspirált megtaláljátok a drogériákban (van belőle vízálló változat is), 9,5 ml és 2.699 Ft-ba kerül.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)