Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Lush Brazened Honey arcmaszk

DSC00023
Nemrég érkeztek meg a Lush boltokba ezek a frissen készített arcmaszkok, nekem pedig összegyűlt öt kiürült dobozkám, így a legnagyobb örömömre be tudtam váltani egy arcmaszkra. A választás nagyon nehéz volt, mert olyat kerestem ami radíroz is és pórusokat is csökkent, de végül az eladólány segítségével csak sikerült - így került hozzám a Brazened Honey.

DSC00028
Az arcmaszk frissen készített, így hűtőben kell tárolni (az üzletben is jégben csücsülnek a maszkok egyébként), és elméletileg három hét alatt el kellene használni - nos, mivel ez nekem nem sikerült, így kb 1-2 hónapja használgatom már és jelentem: semmi baja. 75 gramm maszk található a tubusban egyébként.

Letekeréskor megcsapja az orrunkat az a kellemes mézes - gyömbéres illat, az állaga sűrű és masszás, sárgás-zöld színű. Tartalmaz többek között zsályát, borókát, rozmaringot, darált kardamomot, szegfűszegolajat, tojást, mézet és mandulaolajat. Én a megtisztított arcomra nagyon sűrűn szoktam felkenni nem sajnálva az adagot, hogy kicsit vastagabb legyen a maszk, majd 15 percig hagyom rajta és lemosom. Felkenéskor és lemosáskor nagyon kell vigyázni, mert hajlamos potyogni mindenfelé. 15 perc alatt megszárad az arcunkon, és utána könnyedén le lehet mosni - az eredmény nálam puha és friss bőr, és picivel kisebb pórusok. Viszont az az érzet amit maga után hagy, imádom! Úgy érzed, hogy szó szerint megtisztult az arcod, és frissebb lett, nagyon jó érzés. A maszk tényleg radíroz is a darált mandula kivonatnak köszönhetően, így az elhalt hámsejteket is eltávolítja a hidratálás és frissítés mellett.

Összetevők tekintetében vannak benne antioxidánsok (kurkuma kivonat)  és hidratálók is (méz), tartósítószert viszont tényleg nem találunk benne, sem parabént.

Összességében én nagyon megszerettem ezt a maszkot, ha az arcomnak némi tisztításra és feltöltődésre van szüksége, tuti előveszem. Egyetlen hátránya számomra, hogy én egyik Lush terméket sem tudom elhasználni a megadott idő alatt, így soha nem tudom hogy jó marad-e a termék, vagy megváltozik a hatása (lásd Angels on Bare Skin, ami a lejárta után már nem úgy viselkedett), de egyelőre ennél a terméknél ez még nem áll fent.

Beszerezhető a Lush boltokban 2.490 Ft a 75 gramm, vagy ha összegyűlik 10 kiürült Lushos dobozka (a nagyobbak), akkor ingyen beváltható bármelyik arcmaszk a kínálatból.