Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Essence Gel Nails at Home kezdő szett

DSC00063
Lehetőségem adódott kipróbálni az Essence Gel Nails szettjét, és eljött az ideje, hogy beszámoljak a tapasztalataimról Nektek. Lássuk!
DSC00064
A kezdő csomagot egy mini, USB-s UV-lámpa  (egy ujj fér bele, és egy percig ég), egy lehúzhatós alap, egy primer, egy zselés topper és egy lemosó alkotja.



A művelet mikéntjét nem fotóztam végig (főleg, hogy magamnak csináltam, így nem is nagyon tudtam), viszont rengeteg blogon megtalálhatjátok, a lépéseket azonban leírom.

1. Elsőként áttöröljük a körmünket a lemosóval, hogy eltávolítsunk mindenféle szennyeződést és maradványt.
2.  Jöhet a primer. Nálam már itt gondok akadtak, ugyanis a primer ecsete konkrétan meg van keményedve, és egybe össze van állva - nem tudom, hogy mindenkié ilyen-e, de nálam ez megnehezítette a lakkozási folyamatot.
3.  Jöhet a lehúzható alap (amit már lámpa alá kell tartani), amivel akárhogy maceráltam, mindig buborékos lett legalább egy ujjamon.
4. Újra megtisztítjuk a körmünket a tisztító folyadékkal.
5. Lakkozás színes lakkal - én itt a kísérlet kedvéért nem egy Essence lakkot használtam, hanem egy Maybellinet, hogy megnézzem mennyire kompatibilis a kettő egymással - de jelentem, semmi gond nem volt, bármilyen márkájú lakkal működik a dolog.
6.  Megvárjuk, hogy a lakk megszáradjon, majd jöhet a fedőlakk, és ismét lámpa.
7. Újból áttöröljük a körmöket a tisztító folyadékkal.
DSC00066
És a tapasztalatok: Az egyik kezemen az Essence szettjét használtam, a másikon sima alap és fedőlakkot. A gél szett 4-5 napig tökéletes volt, azonban a másik kezemen már elkezdett lepattogni a lakk - nálam viszont ez nem jelent rekordidőt, hiszen 4 napig általában minden körömlakk kibírja a körmeimen. Nem igazán tudnék különbséget tenni kinézetre egy gél lakkos és egy sima lakkos kéz között, megmondom őszintén, nagyjából ugyanezt az eredményt kapom akkor is, ha egy fényes fedőlakkot felrakok a lakkozásra. A lehúzható alap sem igazán akart mindig működni, és az eltávolítás is macerás volt - rájöttem, hogy nekem egyszerűen borsódzik a hátam attól, hogy kapirgáljam és húzogassam a lakkot a körmömről - kicsit olyan, mintha a saját körmömet piszkálnám le éppen, és ettől a hideg ráz. Összességében nálam nem nyújtott több élményt, mint a sima lakkozás sajnos, ezt a lekapirgálást meg húzogatást pedig kifejezetten nem szerettem. :( 
                                    DSC00074

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)