Üzemeltető: Blogger.

Májusi kedvencek

DSC00243
A május nálam a rettegett vizsgaidőszak kezdéséről szólt sajnos, így nem lett a legkedvencebb hónapom - habár már a felén túl vagyok, szerencsére. Ebben a hónapban is avattam új (és régi) kedvenceket egyaránt, nézzük is!
Parfümök
DSC00259
Mexx Summer Edition (teszt): ananászos, gyümölcsös és frissítő, ebben a hónapban nagyon sokszor vettem elő, leginkább a napsütéses melegebb napokon, és továbbra is előszeretettel fogom használni az elkövetkezendő nyári időszakban.

Escada Born in Paradise: úgy rémlik, hogy ő már szerepelt az egyik előző havi kedvences bejegyzésben, de muszáj voltam iderakni megint - ugyanis annyit nyúltam érte ebben a hónapban, hogy fej-fej mellett versenyezhet a Mexx illatával. Gyümölcsös, könnyed és üde, tipikusan az az igazi vérbeli Escada illat. Még Bécsben vettem, akkor még nem volt kapható itthon - azonban már kb egy hónapja megjelent hazánkban is, így megszaglászható a parfümériák polcain (sőt, lassan jön róla a beígért teszt is). Igazi nyári parfüm, szinte kívánja a napsütést és negyven fokot, de használtam hűvösebb napokon is, úgy sem rossz.

Sminkelés
DSC00260
Kedvenc sminkterméket ugyan nem avattam májusban, de két olyan sminkeléshez használatos eszközt kedveltem meg, ami igazán megkönnyíti a dolgunkat ebben a témában.

Missha Perfect Brush Cleaner ecsettisztító folyadék: Vége az "ecseteimet balzsammal mosom ki" időszaknak, ugyanis rátaláltam egy olyan szuper termékre amivel pikk-pakk meg lehet tisztítani őket. Kicsit kakukktojás, mert ehavi szerzemény és még csak egyszer használtam, de egyszerűen olyan szuper, hogy nem bírtam nem iderakni, mindenképpen lesz róla teszt a blogon!

BrushArt alapozóecset: Áradoztam már sokat róla a tesztes bejegyzésben, úgyhogy dióhéjban: kevés termék, egyenletes eloszlatás és csíkmentesség. Nem is kell ennél több, hogy a kedvenc alapozóecsetemmé váljon.

Körömlakk
DSC00261

Douglas Absolute Nails Carol's Coral: (teszt) ahogy megjön a nyár, megjön a kedvem a korall színhez - ebben a témában a legkedvesebb lakkom a Douglas színe.

Sally Hansen I Pink I Can: azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy az eddigi leggyönyörűbb rózsaszín lakkom - habár a minősége valamiért nem az igazi, de lesz róla teszt nemsokára, ott kifejtem kicsit bővebben is a véleményem róla.

Ékszer
DSC00262
Ez az Ebayes óra lerobbanthatatlan lett rólam attól a pillanattól kezdve ahogy megjött - remekeül passzol mindenféle témájú outfithez, feldobva azokat, és ezt a tulajdonságát maximálisan ki is használom. ^^

Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek májusban?