Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Catrice Princess Peach rúzs (050)

DSC00113

Egyértelművé vált számomra, hogy született Hófehérkeként nem sikerül megtalálnom a hozzám illő tökéletes piros-vörözs rúzst, annál jobban állnak viszont a barackos-narancsos-korallos színek - így ezek lettek az én pirosaim. A Catrice Princess Peach színe pedig egyből megdobogtatta a szívem, de azt kell mondjam, sajnos csalódás lett belőle.
DSC00115
A Catrice rúzsai köztudomású hogy szuper minőségűek és hatalmas a színválaszték, így ha egy új rúzs beszerzéséről esik szó, természetesen ott kezdem a keresgélést - azonban sajnos itt is előfordul, hogy nem az összes rúzs minősége egyforma.
DSC00101
A Princess Peach egy gyönyörű barackszín, ami akár a halvány baracktól át egészen a neonos narancssárgáig építhető színben, így igazi tavaszi-nyári rúzs. Az Ultimate Colour Intense rúzscsaládba tartozik és masszív, jól zárható fekete tokban érkezik. Az állaga krémes,így a felvitel nagyon könnyű és maga a rúzs nagyon jól pigmentált, tartósságát tekintve 1-2 evést kibír aztán kopni kezd. A színe szerintem bármelyik fehér bőrű lánynak telitalálat, ha kicsit neonosabbra építjük, azonnal odavonzza a tekinteteket. A rúzs finise krémesen fényes. (Ezt most jól leírtam, de remélem értitek mire gondolok)
DSC00087
Sajnos azonban hajlamos szárítani - és itt jön a képbe az a legrosszabb és egyben bosszantóbb tulajdonsága, hogy nekem még sosem sikerült normálisan felvinnem. Mindegy, hogy agyonhidratált az ajkam vagy sem, a végeredmény ugyanolyan furán kinéző és darabos lesz - ami ha távolról nem is látszik, de én közelebbről a tükörbe nézve bizony látom. Legalább 4-5 alkalommal próbálkoztam már, az eredmény mindig ugyanaz lett, így szomorúan kellett konstatálnom hogy itt bizony szó sincs Matt-erial Girl minőségről, pedig az még matt is, mégsem néz ki így a számon.
DSC00123
A rúzs árnyalatába bele vagyok esve, így őszintén szólva én nagyon sajnálom ezt a dolgot - de nem adom fel, következő árnyalatnak a Matt About Pink van a kívánságlistámon.

Az Ultimate Colour Intense család tagjai 1249 Ft-ba kerülnek a Rossmannokban és a Müllerekben.

Kíváncsian várom a tapasztalatokat a Catrice rúzsokkal kapcsolatban! :)