Üzemeltető: Blogger.

Haul | Ebay goodies

DSC00238
Nemrégiben érkezett meg egy kisebb rendelésem Ebayről, így gondoltam megmutatom nektek egy haul poszt keretében. A fotók egyelőre még kísérleti jellegűek, így nem lettek a legjobbak sajnos.


      Real Techniques replika ecset (Innen)
DSC00245
Ezt az RT ecsetre hajazó darabot alapozóecsetnek szántam, de mint kiderült nem elég rugalmas, viszont púderecsetnek jobban bevált. Nincs meg az eredeti tesója, így összehasonlítani nem igen tudom a kettőt, de érzem hogy ez valami gagyi, műanyag szőrből készülhetett - így nem igazán nőtt a szívemhez.

No-name ferde tömött ecset (Innen)
DSC00248
A H&M-ben láttam valamikor egy hasonlót BB krémhez való ecsetként aposztrofálva. Én igazándiból a szemem alatti korrektor eldolgozására használom leginkább, arra tökéletes.

Köves fehér óra (Innen)
DSC00242
Nagyon régóta szerettem volna már egy feltűnő fehér órát, hiszen remekül kiegészít és feldob egy egyszerűbb outfitet is, főleg ez a darab. Annyi szépséghibája van csak, hogy Kínában valószínűleg rosszul tanítják az arab számokat, így a négyesből IV helyett IIII lett... :D A csuklómra kissé nagy volt, így kellett fúrni bele még egy lyukat, mostmár remekül szuperál. Terveim szerint megmutatom majd egy outfit bejegyzés keretében is! :)

Korall-fehér statement nyaklánc (Innen)
DSC00239
Életem legelső statement nyaklánca, éljen-éljen! :) Régóta szerettem volna egy feltűnő darabot, hiszen ahogy az óra, ez is feldob bármilyen póló-farmer szerelést pillanatok alatt. Imádom, szintén tervezem outfitben megmutatni.