Üzemeltető: Blogger.

Elfogytak | Április

DSC00133

Áprilisban egy nagyobb mennységű kiürült flakont/tubust sikerült összegyűjtenem, ideje hát megmutatnom! 

DSC00138
Lush American Cream hajkondicionáló: (teszt) Igazság szerint örültem neki hogy elfogyott, mert az utóbbi időben sok balzsamom, kondicionálóm és hajolajam halmozódott fel, amit igyekszem elhasználni. Egyébként szerettem, finom illata volt, nem kócosított vagy zsírosított, könnybe fésülhető volt tőle a hajam.

Selective Professionel  On Care Instant Touch Fluid: (teszt): Elfogyasztottam mind a két mintatasakot, és továbbra is tartom, hogy jó-jó, de én a Milk_Shake verzióját jobban szeretem még mindig.
DSC00142
Rexona Maximum Protection dezodor: (teszt) A második amit elfogyasztottam, és újra is vettem már a kék verziót, nagyon bevált, nyáron váltogatva fogom használni a kedvenc Dove dezodorommal.

Pussy Deluxe tusfürdő: Olyan gyorsan elfogyott, pedig emlékeim szerint nem is használtam sokat... fanyar illata volt, jól habzott, jól tisztított és nem szárított.

DSC00143
Max Mara Silk Touch parfüm: Kb 3-4 éve volt hű társam, és rengeteg emlék őrzője. Igazi alkalmi - elegáns parfüm volt, hiszen ahogy az üvege is mutatja, púderes-rózsaszín kellemes illat. Nem az a cukorbomba féle édesség, inkább amolyan kellemesen rádsimul, mégsem tolakodó és túl sok. Nagyon szerettem, nem tudom lehet-e még kapni, de ha valahol szembetalálkoztok vele, szagoljátok meg!

Cindy Crawford Waterfall parfümminták: (teszt) amikor beleszippantottam ezekbe, a tavalyi nyarat idézték, akkor kezdtem el őket használni. Fanyar, hűsítő illatuk van, sajnálom hogy elfogytak - maga a parfüm tudtommal nem kapható már.
DSC00139
Galénic Pur 2 az 1ben sminklemosó: (teszt) nagyon hatékony volt a szemsmink lemosásában, emiatt imádtam - most hogy elfogyott, azonban felváltották a micellás vizek, de nem kizárt hogy később visszatérek még hozzá.

Lush Angels on Bare Skin arctisztító: (teszt): Avagy a Holy Grail arctisztítóm - viszont van egy nagy problémám vele. Ugye elég limitált a szavatossági ideje, lévén nincs benne semmiféle tartósítószer, és elkezd egy érdekes barnás olajos réteg képződni benne, vagyis szétválnak az összetevők. Viszont miután a szavatossági idő letelte után használtam, szuperül kiszárította a bőröm, pedig elvileg nem kellene ilyet csinálnia, de én minden használat után ezt tapasztaltam. Amíg nem járt le, semmi baja nem volt, csak hát így, hogy kb 2-3 hónapig jó, és nem használom minden nap, a negyede a kukában landolt. Úgyhogy bármennyire is imádom, lehet inkább lecserélem valamire ami több ideig marad tartós, mert így nem csak a pénzem dobom ki az ablakon, de a bőrömnek sem tesz jót. (Egyébként megkérdeztem a Lushban egy eladólányt, aki azt mondta hogy nem kellene ilyet produkálnia a terméknek, szóval szomorú vagyok.)

JimJams liposzómás aktiváló gél: Ő egy JimJams arcápolási szett része volt, amiről lassan hozom is a tesztet, elöljáróban annyit hogy nekem nagyon beváltak, egyik kedvencem volt ez a gél.

Essence Glow Tinted Lip Balm: (teszt) Öröm és bódottá', hogy végre elfogyott! Nem ápolt, szárított és csúszkált, abszolút nem vált be sehogyan.