Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Playboy Play it Lovely testápoló - első benyomások

DSC00043
Az elmúlt hetekben bloggerek egy kisebb önjelölten megalakuló csapata azt a feladatot kapta, hogy tesztelje ezt a Playboy testápolót. Azonban mivel erre kb 1 hete került sor, így nem teljes körű tesztet hozok, csupán az első benyomásaimat írom le a termékről.

DSC00049
A külcsínyt nézve igazi csajos darab ez a testápoló - rózsaszín és fehér a flakon, az oldalán a fűzőt jelképező vésettel. 250 ml, így egy darabig biztosan elég lesz... :)

Az állaga nagyon könnyed, tejes - az illata pedig nagyon egyedi. Első szaglásra finom babapúderre emlékeztet, majd lassan érezni lehet benne a babarózsát is, hűen a színvilághoz ez egy igazi, púderes rózsaszín illat. Sajnos a parfümtesója nincs meg, így összehasonlítási alapom nincs a két illat között.
DSC00056
Nagyon gyorsan beszívódik, puha bőrt hagy maga után, és az illata mesésen hosszú ideig érződik, nem bírtam ki hogy ne szagolgassam folyton magam ha fürdés után ezt használtam.

Én nem is testápolóként tekintek rá igazándiból, hanem egy olyan termékként, amit ha a parfümmel együtt használunk, tartósabbá teszi annak illatát - és ha már Playboy, szerintem ez egy olyan illat, ami inkább játékosságot, nőiességet és ártatlanságot hordoz magában, így tuti tetszeni fog a másik nem képviselőinek is - ezt próbáltam érzékeltetni az első képpel is, kisebb-nagyobb sikerrel. :)

(A terméket tesztelésre kaptam, azonban ez nem befolyásolta a véleményemet!)