Üzemeltető: Blogger.

Esemény | Miss International Hungary 2014 előválogató

DSC00126
Március 22-én, szombaton 10 órakor került megrendezésre a Miss International Hungary 2014 előválogatója, amiről most szeretnék egy picit részletesebben beszámolni nektek.

DSC00069
A zsűri egy része

A rendezvény helyszíne a csodás Buddha Bar volt a Váci utcában, ami egy nagyon kis hangulatos hely. Sajnos a fotózáshoz nem bizonyult épp a legmegfelelőbb helyszínnek a fények miatt.

10-re megérkeztünk a lányokkal (Apolka, Dalma és Panni volt a társaságom, akik nagyon kedvesek és viccesek is, így szuper volt velük elütni az időt amíg várakoztunk!) Kb egy fél órás várakozás után fél 11 - 11 körül elkezdődött az utcai ruhás kör, amikor a lányok egy farmerben és fehér trikóban vonultak fel, majd ezt követte a fürdőruhás kör, és némi "interjú", azaz kérdések a zsűritől. Volt két fotózás a bár előtt, amikor a lányok testületileg kivonultak, az arra sétáló férfiak nagy örömére...:D
DSC00079
Őszintén szólva, én nem szeretném véka alá rejteni azon véleményemet, hogy amikor a kb 60 versenyző némelyikét kérdezgették angoltudásáról egy nagyon szomorú "nem tudok angolul" volt a válasz. Értem én, hogy a szépség a lényeg, de szerintem ha valaki úgy jön ide, hogy kis hazánkat szeretné képviselni nemzetközi vizeken akkor ugyan már elvárt lenne a minimális angol tudás, főleg hogy sok lány (ahogy hallottam) most érettségizik, vagy főiskolán / egyetemen tanul. Ettől eltekintve szépek és jók voltak a lányok, bár sokszor születtek érdekes válaszok (Pl a "Ki volt Buddha? Egy szobor" kezdetű választ azóta sem tudtam megemészteni), de a 60 lány közül láttam azért olyat aki azért tényleg megállja a helyét és látszott rajta, hogy nem először indult szépségversenyen - nekik erőteljesen szurkolok. 30 lány jutott tovább a középdöntőbe, így velük együtt izguljuk végig a további történéseket. A rendezvény lebonyolítása is jó volt, bár néha picit soknak éreztük a várakozást az események között.
DSC00145
Panni és Apolka a nagy várakozásban - bocsi lányok, szerintem aranyos fotó lett! :D

DSC00126
Az elődöntőről született egy összefoglaló videó is:

Illetve a lányok egyéni bemutatkozásait megtalálhatjátok a MIH youtube csatornáján is, így egy picit jobban megismerhetitek őket, hátha találtok egy kedvencet, akinek szurkolnátok.. :)