Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | JimJams uborkás lehúzható arcmaszk

DSC00175

Még as NYX-es találkán kaptunk egyet-egyet ebből a lehúzható arcmaszkból, és mivel nem sok kapcsolatom volt eddig a JimJams márkájával, nagyon örültem neki hogy kipróbálhatom - sajnos ez a lelkesedés a használatok után jóval megcsappant. A továbbiakban kiderül, hogy miért.
DSC00177

Az arcmaszk 30 ml űrtartalmú, a külső leírás szerint 6 használatra elegendő. Egy zöld, elég ragacsos massza tárul elénk a tubusból kinyomva, amit érdemes jó vastagon az arcunkra kenni, kihagyva a szemkörnyéket, majd 10-15 perc múlva már húzhatjuk is le. Az llata enyhén uborkás.

Ahogy előbb is írtam, ezekből a maszkokból érdemesebb egy vastag réteget kenni, mert az ugyan lassabban szárad, de egybefüggően jön le - ha vékonyat kenünk, azt nagy kínszenvedés árán tudjuk leszedni csak. És apropó, szenvedés: megmondom őszintén én imádom az ilyen arcmaszkokat, viszonylag sokat próbáltam már, azonban olyat még nem tapasztaltam, hogy egy maszk lehúzása konkrétan fáj. Tépi a bőröm, nyúzza-húzza, és sokszor meg kellett állnom a művelet közben, mert egyszerűen nem bírtam tovább - ha bizarrul akarnám leírni, picit olyan mintha épp az arcodat készülnéd letépni a maszkkal egyetemben. Megkértem anyukámat, hogy próbálja ki ő is, nem-e én vagyok túlérzékeny, de ő is hasonló tapasztalatokról számolt be mint én. 

A hatása egyébként nagyon jó (lenne), mert nagyon szépen tisztít, összébb is húzza a pórusaimat, csak piros bőrt hagy maga után és pár könnycseppet is, mire megszenvedünk vele, így nem lett a kedvenc termékem - egyébiránt ha jól tudom, létezik még belőle egy rózsaszín verzió is, így lehet annak adok majd még egy próbát.

Az Alveolánál és a Rossmannokban is beszerezhetitek, Glamour napokon 20-25% kedvezmény jár a JimJams termékekre, így érdemes résen lenni!