Üzemeltető: Blogger.

Teszt | NYX Matte Finish sminkfixáló spray

DSC00159
Ez a NYX sminkfixáló az első ilyen jellegű termék a készletemben, így nagy izgalommal vetettem bele magam a tesztelésébe. Lássuk hogy teljesített!
DSC00150
A fújós fekete flakon 60 ml sminkfixálót tartalmaz, egyszerű fekete csomagolásban. A leírás szerint vízbázísú és véd az izzadás, illetve hőmérsékletváltozás ellen, és egész nap a helyén tartja a sminkedet.

A használata úgy történik, hogy egy 5-6 centire távol tartjuk az arctól, majd egyenletesen lefújjuk a sminket, hogy mindenhová jusson a fixálóból. A felesleget érdemes óvatosan leitatni egy zsepivel - bár ez opcionális, én mindig megvártam a száradást. Kellemesen hűsítő érzés az arcra fújni, minimális illata van ami abszolút nem zavaró, és pillanatok alatt megszárad az arcon.

Matt finisht ígér, ezt tökéletesen be is tartja - sokkal egyenletesebb lesz tőle az összkép, finomít rajta. Ugyan nem szokott rajtam egész nap smink lenni, így leginkább akkor vetettem be, amikor sem kedvem,sem időm nem volt sminket igazítani a nap folyamán, pl elsőnek a bécsi kirándulásnál használtam. Úgy vettem észre, hogy a szemhéjfestékeket sokkal-sokkal tartósabbá teszi, volt olyan ami tényleg reggeltől estig tartott csíkozódás nélkül, amíg le nem mostam. Az egész sminket pedig olyan 6-7 óráig tartja teljesen mattan,(sőt, a pirosító is sokkal tovább tart vele) utána érdemes még egy picit ráfújni - de csak úgy hűsítésként is lehet alkalmazni, ahogy fentebb is írtam. A fújókájára sincs panaszom, tökéletesen le lehet vele fedni a kívánt területeket.

Összességében: nagy és hasznos segítség a hosszabb napokra, amikor tényleg kell hogy tartson a sminkem, így nagy kedvenc lett és előszeretettel használom, szívesen ajánlom bárkinek aki egy szuper sminkfixálót keres.

Beszerezhető az Alveola oldalán 2.990 Ft-ért, de az áprilisi Glamourban van egy 30%os NYX kupon amit felhasználhattok a rendelésnél, így még olcsóbban beszerezhető ha esetleg kacérkodtok vele ;)