Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Maybelline Master Shape szemöldökceruza (02 Soft Brown)

cerka
Mostanság már nehéz olyan lányt találni aki anélkül sminkel, hogy megigazítaná a szemöldökét is. Eleinte ezt nagyon furcsának tartottam, hiszen még egy plusz lépés és még plusz idő, de a rengeteg tesztet és videót látva meggyőződtem róla, hogy a szemöldökigazítás tényleg sokat dob egy egyszerű sminken is. Ezért beszereztem a legelső szemöldökceruzámat - méghozzá a Maybellinetől, miután Szandra az egyik videojával alaposan elültette a bogarat a fülemben.
baraszemöldök
Ceruza nélkül
cerkával
Ceruzával - természetes hatásra törekedtem, nem szeretem az erős szemöldököt

A Master Shape szemöldökceruza 3 árnyalatban kapható (Dark Blond, Soft Brown, Dark Brown), ezek közül a Soft Brown-ra esett a választásom, ami tökéletesen szín a szemöldökömhöz és a hajamhoz is. A ceruza kétvégű, az egyik végén egy kefét is találunk. Az állaga kellemesen puha waxos, nem karcol vagy karistol. Könnyedén ki lehet vele tölteni a szemöldököt, akár természetes, akár erősebb hatásra vágyunk. A tartósságát tekintve szinte egész nap fent van (nem szoktam fixálni semmivel, ez az állagának köszönhetően). Azonban van egy nagy negatívuma: iszonyat gyorsan fogy. Egyetlen egy használatnál a hegy fele (vagy háromnegyede) eltompul, így nagyon gyakran kell újrahegyezni az amúgy sem nagydarab és hosszú ceruzát. 

Összességében: szerintem az állaga és a tartóssága miatt csillagos ötöst érdemel, és ugyan nincs még tapasztalatom más ceruzával és márkával, de szerintem kiemelkedő az összes közül. (Bár megmondom őszintén, birizgálja a fantáziám más márka ceruzája, illetve a szemöldökporok és gélek is..) Bátran ajánlom akár legelső darabnak is!

2.000 Ft körül található meg a drogériákban (ez kissé borsos ár érte és a gyors fogyásért), és Iparfümérián is fellelhető a márka, ha esetleg a drogériából kifogyott.