Üzemeltető: Blogger.

Teszt | NYX HD Photogenic korrektor (CW02 Fair)

DSC00049
A NYX HD korrektora egy szemre való korrektor, ami a fényvisszavaverő képességének köszönhetően használható fotózásokon is.


DSC00051
A korrektor egy applikátoros műanyagtubusban érkezik, 3 g terméket tartalmaz a tubus. Mielőtt azonban a beltartalomra ugranánk, fontos tudni a NYX-ről, hogy cruelty free márka (azaz nem tesztelik állatokon), illetve maga a korrektor parabén és talcmentes.
DSC00052

DSC00057

Az én árnyalatom a Fair, ami a termékskála második legvilágosabb árnyalata. Icipicit sárgás tónusú, de szuperül eldolgozható és a színe tökéletesen passzol. A termék állaga krémes, az applikátor pont megfelelő mennyiséget vesz fel. Én 3-3 pöttyöt (esetenként négyet) szoktam mindkét szemem alá tenni (nagyon kevés kell belőle), majd a gyűrűsujjamal, vagy az új beauty blender hasonmás szivacskámmal eldolgozom a szemem alatt. Szuperül kiegyenlíti a szem alatti bőrképet, és sokkal frissebb lesz tőle a tekintetem is.

Egy színtelen púderrel szoktam fixálni a szemem alatt (erre az Oriflame satírozóecsetét szoktam használni), így legalább 5 óráig tartós.  Megmondom őszintén, bőrhibákra még nem próbálkoztam vele (arra a tégelyes korrektort használom szintén a NYX-től, vagy a Catrice Camouflage-át). 

A termék 5 árnyalatban elérhető és 2.190 Ftba kerül, az Alveola oldalán tudjátok megrendelni (de forgalmazza még a Szépségbolt és a MUP is)