Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Syoss szárazsampon

DSC00039
Ez a Syoss szárazsampon még a legelső Pixibagben lapult, és nagyon örültem neki, lévén ez az első szárazsamponom. Azonban az örömöm sajnos nem teljesen felhőtlen... Lássuk!


DSC00040
A használati utasítás szerint törölközővel a vállunkon fújjuk be a hajunkat (jól felrázva a flakont), rövid ideig permetezzünk, majd dolgozzuk bele a szárazsampont a törölközővel a hajunkba. Nos, én próbáltam mindenhogy: törölközővel, nélküle, kevesebbet fújva, többet, közelebbről, távolabbról - de akárhogyan is próbálkoztam, ugyanolyan lapos maradt a hajam a hajtöveknél, illetve ha meg is emelte valamennyit, akkor sem lett sajnos olyan az eredmény, amivel én szívesen mentem volna utcára - inkább megmostam a hajamat rendesen. A sampon egyetlen pozitívuma az volt, hogy nem maardtak darabkák utána a hajamban, vagy a ruhámon szerencsére.

Kifújáskor  érdekes citrusos illata van, nekem picit zavaró (átalakul valami rosszabb hajlakk szagává), de szerencsére egy idő után eltűnik.

Szerettem volna szeretni ezt a szárazsampont, hiszen rosszabb napokon életmentést vártam volna tőle, de sajnos hiába próbálkoztam, ez nem jött össze neki. Olvasgattam róla véleményeket is, de a többségnél sajnos ugyanezt találtam, mint nálam. :( Természetesen azért még nem adom fel a tökéletes megkeresését, több száz fajtájú termék van még a polcokon... :) (És persze a hagyományos hintőpor-módszerről se feledkezzünk meg, ha már semmi sem segít!)

Ti próbáltátok ezt a terméket, bevált?