Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Goldi Holt-tengeri hidratáló krém

második
Az egyik vesszőparipám az arcápolás. És ha arcápolásról van szó, akkor nem mindegy mit kenek magamra, ezért általában előnyben részesítem a natúr / bio, természetes összetevőkkel rendelkező arcápolókat / tisztítókat / arckrémeket. (Szérumot nem írok, olyat még nem próbáltam.) Jelenleg is megszállottan keresem a tökéletes arckrémet, így került a képbe ez az (idáig) ismeretlen márkájú, Goldi arckrém. 
negyedik
A krém minden bőrtípusra jó. Parabénmentes, állatokon nem tesztelt, valamint SPF 15 fényvédőt tartalmaz, és 50 ml az űrtartalma. 

Nem szoktam elidőzni egyik termék csomagolásánál sem, azonban ezt most megteszem - nézzetek csak rá! Matt fehér tejüveg, arany szegélyű kupakkal és arany felirattal a kupakon. Nagyon elegáns - én általában a kicsit gondosabb csomagolás mögött minőségibb belsőt is sejtek.
elsőkép
Letekerve a kupakot megcsapja az orrunkat egy édes, sütiszerű illat - ezt én azóta sem tudom őszintén szólva hová tenni, főleg nem egy Holt-tengeri hidratáló krémhez... Nagyon erős, nagyon édes, és érezni még picivel felvitel után is. Nem akarok itt nyavalyogni holmi illatok miatt (fogok majd nemsokára egy másik termékcsaládnál eleget...), de engem kifejezetten zavar ez a brutális illat, szerintem nagyon nem ebbe a kozmetikumba való.

A krém állaga könnyed, de mégis eléggé zsíros. Könnyedén el lehet oszlatni az arcbőrünkön (én általában kézzel, vagy egy duo fibre ecsettel szoktam), picivel több idő kell a beszívódásához, mint egy átlagos arckrémnek. Jól hidratált és puha lesz utána a bőrünk. Én naponta kétszer használom, a reggeli és esti arctisztítás után. Viszonylag kevés mennyiség kell belőle. 
harmadik
Összetevők:

Water (Aqua), Bertholletia excelsa (Brazil nut) oil, Borago officinalis seed oil, Paullinia cupana seed extract, Symphytum officinale leaf extract, Aloe barbadensis leaf extract, Dead Sea salt, Mauritia Flexuosa(Buriti) fruit oil, Passiflora edulis(Passion flower) fruit extract, Dunailella salina extract, sodium hyaluronate, Fragrance(Parfum),Tocopherol (Vitamin E)

Összeségében: Nem állítanám, hogy csodaszer, de a funkcióját tökéletesen ellátja. Az én bőröm viszont mostanában totálisan megvan hülyülve, arcot tisztítok - radírozok - krémezek és nap végére ha hozzáérek olyan furán száraz, mintha semmit sem kentem volna rá... Nem tudom, mi a fene lehet a ludas ebben (mielőtt elkezdtem használni a Lush Angels on Bare Skina arctisztítóját, azelőtt is ilyen volt, azzal az megszűnt, mostmeg megint ugyanitt tartok...)

A krém ára picit magas, 8.767 Ft-ot kóstál, most azonban 30%os kedvezmény van rá a Szépségboltnál, így ha kipróbálnátok, 6.137 Ft-ért rendelhetitek meg jelenleg.