Üzemeltető: Blogger.

Ajakápolás | Labello Pink Guava

DSC00234
Csak a kíváncsiság hajtott, amikor a Rossmann polcairól a Labello ajakápolóját vettem le a saját márkás Isana helyett. Vajon jó döntés volt? Lássuk!


DSC00227
A csomagolásról nem ejtenék túl sok szót, cuki, csajos és rózsaszín, bátran a táskába dobálhatós. Az ajakápoló illata engem leginkább sárgadinnyére emlékeztet (a pink guava illat ismeretének hiányában), a színe ugyanolyan rózsaszín mint a kupakja - minimális csillogást és színt hagyva az ajkakon.

Az állaga krémes, jól siklik az ajkaimon, nem csúszik-mászik el folyton, mint az Essence tinted lip balm-ja. A hidratáló hatása közepes: nem szárítja még jobban a számat - de nem marad meg a hidratált érzés túl sokáig, így akaratlanul is folyton újrakenegetem, ami nem jó, hiszen egy jó ajakápolót nem kell(ene) naponta többször is újrakenni.

Összetevők:
Névtelen 1
Összességében: sokkal jobb mint az Essence darabja (róla itt írtam már tesztet), viszont legközelebb nem adom meg magam a kíváncsiságnak, és inkább a természetesebb vonalból választok. (Halkan megsúgom, hogy a Pixiboxban is lapult egy számomra még nem próbált márka, nagyon kíváncsi vagyok rá, valószínűleg ő lesz a következő tesztalany!)

Akciós áron kb 350 Ft körül vettem meg a Rossmannban, eredeti áron 5-6-700 Ft körül van. (nem emlékszem pontosan, ne haragudjatok).