Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Seche Vite fedőlakk

DSC00015
Ezt a mini Seche Vite lakkot még Szilvi blogkarácsonyi ajándékával együtt vettem magamnak "miért ne, nézzük mit tud" alapon. Imádom, hogy van belőle mini kiszerelés, Madlen elmondása szerint pedig még ez is bazi sokáig elég - és igaza is van. 


DSC00103
                                               Hát nem édes, hogy ilyen kis miniatűr? :)

3,6 ml van az üvegben, ami elsőre kevésnek tűnhet, de ahogy már fentebb is írtam, ez egyáltalán nem így van. A fedőlakk állaga alapból sűrű, viszont később még tovább sűrűsődik (nagy bánatomra, láttam hogy mindenki ezt írta róla, de nagyon reménykedtem hogy hátha mégsem), így azt hiszem kénytelen leszek hozzá venni egy Seche-s lakkhigítót is majd.

Az ecsete a kis üveghez képest elég nagy, szépen is terül vele a fedőlakk, azonban néha a körömvégeknél nem túl egyszerű felkenni, összecsomósodik (nem ez a jó szó rá, de remélem előttetek van amire gondolok). Ellenben nagyon gyorsan szárad és csodás fényt biztosít a körmöknek, tuti hogy nem nyúlsz bele semmibe ha ez a lakk fent van. A lakkok tartósságát alapból nálam nem növeli meg, mindegyik lakknál másként viselkedik igazából...

700 Ft körül van az ára (sajnos nem emlékszem már rá pontosan :() ami soknak tűnhet 3,6 ml-ért, de tényleg baromi sokáig elég, sőt higítgatással még több is lesz belőle ugyebár... 

Összességében amit szerettem volna tőle, azt teljesítette - nagyon csodás fényt és gél-hatás ad akármelyik krém finishnek, viszont cserébe gyorsan sűrűsődik (ez kiküszöbölhető) és nem minden lakk tartósságát növeli meg.