Üzemeltető: Blogger.

A halogató beauty blogger Tag



Rég volt ilyen a blogon, így úgy döntöttem a mai napon egy Taget hozok nektek, amit már sok-sok blogger kitöltött, úgyhogy most rajtam a sor!

1) Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint, amit csak ritkán használsz/követsz!
Arc és hajpakolások - nagyon ritkán használom őket, pedig sokszor jól tudnának esni.

2) Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
A szemre valókat igen, az arcra valókat picit ritkábban - tiszta ecsettel jobb dolgozni, mint egy koszossal maszatolni...

3)  Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
1-2 napig maximum, sajnos nem mindig van azonnal időm lemosni - de az sem olyan hogy a körmöm feléről már hiányzik a lakk, az olyan embereket sosem értettem.. :(

4) Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Ez nem szokásom, általában 1-2 nap múlva már megyek is hogy újravegyem / rendeljem, főleg ha biztos vagyok benne, hogy az adott dolog bevált.

5) Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Nem tudom rávenni magam a testápolózásra, csak nagy ritkán, pedig a bőrömnek szüksége lenne rá.

6) Nevezz meg egy – nem a szépségápolással kapcsolatos – szokást, amit mindig halogatsz!
Néha nem válaszolok azonnal embereknek levelekre, vagy üzenetekre és akkor elfelejtődik és totál kimegy a fejemből, majd eszembe jut - mégis minden egyes alkalommal eljátszom.

7) Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
Utálok késni, ennek ellenére van hogy már 5 perce el kellett volna indulnom, de én még akkor rohanok vissza hogy "jaj, nincs rajtam parfüm..." - de ez általában nem jellemző. :)

8) Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
Szerencsére nem kell ilyet csinálnom, nem vásárolgatok össze-vissza folyton. Egyszer voltam lakkstopon, még a blog kezdeti idejében és sikerült is betartani :)

9 Rendezetten tárolod a smink/ körömlakk készleted?
Mostmár igen. :) A sminkjeimet két nagy neszeszerből átpakoltam egy fiókba, elválasztottam pár tárolóval, az asztalra került egy rúztsartó, és két tartóban vannak az ecsetek és ceruzák. A körömlakkjaim kevésbé rendezettek, két kis tálkábna vannak ömlesztve, de sajnos rájuk jobb megoldást eddig még nem találtam.

10) Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
Hű, volt már olyan, hogy egy hónapban öt darab bejegyzésem volt az érettségi miatt, de ilyen durva szünet azóta sem volt. Van, hogy 1-2-3 napig nem írok, de általában minden másnap vagy kétnaponta van bejegyzés.