Üzemeltető: Blogger.

2013: évértékelő


Érdekességként összeszedem, mi minden is történt a bloggal az elmúlt egy évben, és hogy merre is szeretnék majd továbbhaladni vele. Összesen 2 hónapot hagytam ki, amiben nem történt különösebb esemény a bloggal.


Január: Elkezdtem az 52 hetes körömkihívást, amit sajnos pár hónap múlva időhiány miatt abba is kellett hagynom, pedig nagyon szerettem, azóta se volt nailart a blogon. Imádtátok ezt a pandás manikűrt egyébként, nekem is nagy kedvencem volt.

Február: Kiraktam életem első sminkjét a blogra ami kapott hideget-meleget, ekkor kaptam az első beszólást egy névtelentől is. Illetve ekkor teszteltem a blogvilágba futótűzként robbant Clump Defy spirált is. (azóta is rosszul lesnek sokan tőle ha meghallják, gondolom :D)

Március: Ideje volt belépnem a szociális platformok világába. Lett twitterem (amit azóta le kellett cserélnem, mert nem tudtam belépni valami fura oknál fogva), Facebook oldala a blognak, illetve Ask.Fm profilom.

outfit2

Május: Meglett a 100 követő, és kiraktam életem első outfit posztját. (Amiből azóta sem volt több, pedig kértétek, shame on me.)

újköntös

Június: Új kinézete lett a blognak, már sokadszorra, illetve ebben a hónapban összesen 5 bejegyzést írtam, úgy eltüntetett az érettségi körüli láz. 

Július: Kiraktam a Lush szimpatikus csókkal az állatkísérletek ellen bejegyzést, amin személy szerint én is ott voltam, hogy puszilenyomatot adjak egy pólóra. (jó móka volt)

Augusztus: nem bírtam megülni a fenekemen, és ismét lecseréltem a blog kinézetét (ez van fent most is), így már sokkal elégedettebb voltam vele, és azóta sem piszkáltam meg.


Szeptember: 1 éves lett a blog, meghívtak a Mexx parfümbemutatójára, ami a blog életében a legeslegelső ilyen esemény volt, illetve véget ért a Pasik és Körömlakkok rovat, amit nagyon szerettetek. (én is, és gondolkozom már az utódján.)

DSC09997

Október: Kipróbáltam életem első várva-várt China Glaze lakkját, amiben bazinagyot csalódtam (szerencsére ismét bizonyított a márka), részt vettem a Primőr bloggertalálkozón és ott voltam a Riri <3 Mac preview partyn is, mindkettőről nagyon szuper élményekkel távozva.

DSC00046

December:  Ismét egy mozgalmas hónap volt! Részt vettem az Ilus által szervezett Blogkarácsonyon, ami szuper volt, jövőre is benne leszek, kiraktam életem második sminkes bejegyzését (amivel igyekszem fejlődni, nem vagyok elégedett vele), Karácsonykor volt 1 nap velem bejegyzés, illetve részt vettem egy bloggereknek rendezett Macaronkészítő tanfolyamon is, ami iszonyatosan szuper volt! (Beszámoló még várat mgára). Kisorsolták a nevem, így ott lehettem a Dm parfümtalálkozóján is, ahol szintén rengeteg infóval gazdagodtam a parfümkészítés mikéntjeiről.

Összesítve azt gondolom, elég mozgalmas év áll a blog mögött, és nagyon szerettem az összes jó és rpssz dolgot is, ami ebben az évben történt. Úgy érzem azonban, hogy volt egy pont, amitől fogva csak termékteszteket tudtam hozni nektek (érettségi, írás egy online webmagazinnál, diákmeló egyszerre), illetve utána már az egyetem is teljesen leszívta az energiámat. Volt, hogy egyhangúnak éreztem a bejgyzéseket, se személyes, se nailart, se más, ezen próbálkozom változtatni majd. A költözésnek köszönhetően a képek minősége is folyton ingadozik, de megtalálni látszom azt a pontját a lakásnak, ahol tudok fotózni. (nem mindig a legjobb képeket, de nagyjából elégedett vagyok. Bár nagyoon szeretnék valami sokkalsokkal nagyobb tudású gépet, de egyelőre ebből szeretném kihozni, amit csak lehet.)

Szeretném megköszönni nektek a rengeteg kommentet, olvasást, pozitív-negatív kritikát, Boldog, örömökben gazdag Új évet kívánok, és tartsatok továbbra is velem!