Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Lush: Ro's Argan testkondicionáló

DSC00054

Mivel sokan kíváncsiak voltatok a Lush testkondicinálójára, így következzen most ő! :)


A készítmény egy testkondicionáló, aminek a használata úgy történik, hogy zuhanyozás után kell felvinned a bőrödre, majd leöblítened.

DSC00055

A kondicionáló állaga gazdag és krémes, az illata számomra picit meghatározhatatlan a sok összetevő miatt (argánolaj, kakaóvaj, brazildió-olaj, mandulaolaj, sheavaj), de egyáltalán nem tolakodó, szolid és édes. Megmondom őszintén, egy ilyen testápolásban lusta lánynak mint én, nagyon jól jött - ott csücsült a próbaadag a kád szélén, zuhanyozás után sosem felejtettem el átkenegetni magam vele, így állandó használatban volt. Lemosás után egy réteget képez a bőrön, ami viszont hamar elillan, a kondicionáló az én bőrömet közepesen hidratálta - vékony, vagy közepes rétegben kentem a bőrömre. Az illata is beszívódík vele együtt, és zuhanyozás után is érezhető még sokáig. A kezem is sokkal hidratáltabb volt utána, miután kiszálltam a kádból. A hatását tekintve a nagyon száraz bőrűeknek annyira nem ajánlom, de arra hogy szinten tartsa a bőrünk hidratáltságát így télen (lusták előnyben :D), arra tökéletes.

225 grammos kiszerelésben kapható, az ára 6.990 Ft, ami igencsak húzós egy testápolási kencéért sajnos. :( Aki szeretné, megrendelheti a Lush honlapjáról, budapestiek pedig természetesen a Lush üzletekből is.

Összetevők:
inci

Sajnos ott figyel benne a parfüm is a sok természetes összetevő mellett, így picit szomorú vagyok.