Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Catrice: Oh my Goldness!

DSC00108

Ez a lakk is szintén egy tavalyi impulzusvásárlás eredménye (ha jól emlékszem, 5 lakkal távoztam a Rossmannból... szerencsére azóta se csináltam ilyet :D), de nemrég kentem fel először, és mivel a mostani szortimentben is megtalálható, így úgy gondoltam, hogy megmutatom Nektek.


DSC00069

Bocsi a fényviszonyért, lehetetlenség normálisan fényképezni télen...

Őszintén szólva, nekem ez a lakk nem tetszik. Két rétegben szépen fed, tartós is, gyorsan szárad, ezekkel semmi probléma - de a színe egyszerűen rémes. Nem is arany (van arany lakkom, az közel sem ilyen), hanem valami rezes mustársárga. És köztudott, hogy az én fakó bőrszínemhez ezek a csodás árnyalatok nem igazán illenek (lásd, tavalyi Fortune Cookie Essence lakk), ezért borzalmasan mutat rajtam ez a lakk, mostam is le amilyen gyorsan csak tudtam. Ezennel keresztet vetek az összes sárga, vagy sárga árnyalatú lakkra (bocsi sárga lakkok!), soha többet nem mázolok ilyet a kacsóimra.

Nektek tetszik?