Üzemeltető: Blogger.

Elfogyott termékek


Újabb adag befotózásra váró elfogyott flakon / tégely / tubus gyűlt össze, hogy ideje megmutatnom őket nektek. Lássuk!

 DSC00031




1. Tusfürdők

× Avon fenyőfás habfürdő: Kellemes zöld gumimacira emlékeztető illata volt, és nagy habot csinált - azonban a végén már magától folyt le a kád oldalán, pedig rá volt tekerve a kupakja... :( (máshogy meg lehetetlen tárolni ugye) Még tavalyi karácsonyi ajándék volt. Biztosan nem veszem újra.

 × Nivea krémtusfürdő minta: Még az egyik Nivea Fitness napon kaptam ajándékba. Szívesen használgattam, nagyon kellemes illata volt és nem szárított annyira. Szívesen megvenném teljes kiszerelésben is, lehet sor is fog kerülni rá :)


 2. Arcápolás - tisztítás

× Avene piros foltok lenni krémminták: Ezeket még egy Iparfümériás rendelésemhez kaptam, eredeti funkciójuk szerint a piros foltok halványítására. Én hidratálókrémnek használtam, hiszen jó zsíros, gazdag állaga volt a krémnek, és ez nagyon jót tett a száraz bőrömnek. A teljes kiszerelést nem vásárolnám meg.

× Lush 9 to 5 arctisztító: Írtam róla tesztet ITT, szerintem nem kell nagyon bemutatnom:)

× Avon uborkás arclehúzó maszk: Szerettem nagyon, felfrissítette az arcomat, és külön élvezet volt lehúzogatni (kiskoromban is imádtam ezeket a maszkokat, anyu mindig vett magának :D) Sajnos teljesen elhasználni nem tudtam, furcsa illata és állaga lett a végére. Nem tudom, hogy kapható-e még katalógusban...

3. Körömlakklemosás

× Isana körömlakklemosó: Gondolom meglepődtetek :) Állandó kedvenc lemosóm, már nem is tudom hanyadik flakonnal...

4. Parfüm

× Essence Like a Day in Candy Shop: Jaj, végre fellélegezhetek! Én ügyes, 50 ml-s kiszerelést vettem belőle anno - az illata nagyon finom, viszont rajtam abszolút nem volt tartós se ez, se a Trip to NYC (belőle még mindig van...) Picit csalódtam is az Essence parfümjeiben ezáltal, biztosan nem venném újra.

5. Sampon

× Lush Rehab sampon minta: ITT olvashatjátok róla a véleményem, nagyon szerettem!

6. Testápolás
× Lush Ro's Argain testkondicionáló: Róla nem írnék részletesebben, nemsokára jön a teszt, de elöljáróban annyit, hogy hasznos kis termék az ilyen testápolást elfelejtő lustaságoknak mint én :)