Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Ziaja narancsos bőrradír

DSC00027


Ma egy számomra eddig még nem próbált márka termékét hoztam nektek, mégpedig a Ziajáét. Lássuk is! :)


DSC00028

A termék egy műanyag narancssárga tubusban rejtőzik, fehér kupakkal - úgy érzem a kupak nem mindig kerül megfelelően a helyére, de ennyi baj legyen. 200 g terméket kapunk, ami elég sokáig elég is lesz.

Kinyitva egy sárga zselés massza tárul elénk, beleszagolva pedig isteni finom narancsillat fogad - és nagyon nagy pozitívum, hogy nem az a mű narancs-fajta, hanem teljesen az igazira hajazó, fanyarkás narancs. Én imádom ezt az illatot, szívesen szagolgatom bármikor :o) A termék állaga egy fura zselés masszához hasonlít tulajdonképpen - azonban amikor kézbe vesszük és a bőrünkbe elkezdjük körkörös mozdulatokkal beledörzsölni, érezni a radírszemcséket. Én először meg is ijedtem, hogy "hogy fog ez radírozni?" de a kételyeim hamar elillantak. A bőrradír egyébként egyben tusfürdő funkciót is betölt, én azonban nem igazán használtam erre az állagából kifolyólag.

Miután lemostuk, a bőrünk sokkal puhább és egyenletesebb lesz, a radírozó hatása nagyon szuper, előszeretettel használom heti egyszer, maximum kétszer.

És akkor nézzük az összetevőket!
inci

Sajnos itt már gyengébben teljesít a termék, hiszen kétféle metilparabén, illetve a legnagyobb mumusnak számító illatanyag, a parfüm is benne leledzik, ami köztudottan a legjobb allergizáló szer bármelyik kozmetikumban - és mégis, a termékek 90%-ban előszeretettel használják is. Megtalálhatjuk benne még az EWG szerint elég magas kockázati rátával rendelkezdő Limonene-t (ez is elég gyakori a kozmetikumokban, pedig elvileg rákkeltő anyag. 

Tehát az összetevői sajnos nem olyan szépek, mint maga a termék, de más termékekhez hasonlítva még így is elég jó.

Összességében én nagyon szeretem ezt a bőrradírt, és szívesen is használom, az illata pedig isteni - bár sokkal nyugodtabb lennék, ha a finom narancsillat valami természetesebb illatanyagból származna.

A bőrradírból létezik még csokis változat is, illetve mindkettőből tusfürdő. :) Megrendelhetitek őket a Szépségbolt oldalán, ha pedig a Ziaja termékek között nézelődnétek, itt található a hivatalos honlapjuk. De ha jártok Rossmann vagy Dm közelében, fellelhetőek ott is!