Üzemeltető: Blogger.

Októberi kedvencek

Visszatértem! :) És egy bejegyzésben meg is mutatnom nektek, mik voltak a kedvenc termékeim októberben. Megint nem lett túl sok :)

DSC00001

1: Brush Art Duo Fibre Brush: sok szót nem ejtenék róla, imádom, ITT írtam már róla. A hidratálókrémet és BB krémet tökéletesen eloszlatja a bőrön, a CC-vel pedig még próbálkozom...

2: Essence Feme Fatale: Írtam róla is tesztet ITT.

3: Anny Be Glamorous. Az új kedvenc nude lakkom :) Teszt ITT

4: Balea áfonyás tusfürdő: Szagolgatás után egyből kaptam is le a polcról, hogy jöjjön velem. Imádom az illatát, nagyon jól habzik, illetve maga a tusfürdő is olyan kék, mint a csomagolása... Ellentétben a mandulás cseresznyéssel, ezt képtelen vagyok megunni. Szám szerint még csak a második Balea tusfürdőm, de mostantól nem vagyok hajlandó mást venni, az ár-érték aránya hihetetlenül jó, de gondolom ezt senkinek sem kell bemutatnom :) Láttam már belőle sampont is ;)