Üzemeltető: Blogger.

Relax | Lush Twillight fürdőgolyó

DSC00018

Meggondoltam magam, és a Primőrös bloggertali beszámolója helyett ma inkább egy Lush fürdőgolyóról hozok egy bemutatót. Lássuk! :)

A Lush-al való szerelem akkor kezdődött, amikor tavaly betértem az egyik boltjukba Karácsony táján. Egyből elvarázsoltak a színes-szagos csodák, illetve az eladók közvetlensége (sehol nem találkoztam még ennyire felkészült és kedves eladókkal!), így aznap haza is tértem egy Space Girl nevezetű fürdőgolyóval, amiről korábban már írtam ITT.

A mostani áldozatom szintén egy fürdőgolyó, ami a Twillight névre hallgat. Nyugalom, semmi köze a filmhez és a vámpírokhoz, ő egy békésen forgó rózsaszín, levendulaillatú fürdőgolyó, úgyhogy ne tessék bántani emiatt!

| TWILLIGHT FÜRDŐGOLYÓ |

Amit érdemes tudni róla az az, hogy a levendula és tonka illatjegyeit hordozza magában, és 200 grammot nyom a kicsike.

~ Használat ~ 

Mindenképpen egy jól megérdemelt napra tartogattam, amikor szükségem lehet egy kis feltöltödősre - ez az alkalom pedig a 20. szülinapomon jött el, azaz múlt hét péntek 11-én.

A Lush szigorú Fürdőgolyó Bibliája szerint először magadat kell a kádba helyezned, aztán pedig a fürdőgolyót. Nos, én ezt a szabályt most megszegtem, és lefotóztam a golyó kádba kerülésének és elfogyásának folyamatát, hogy lássátok is, miről írok nektek. (Nem mellesleg szerintem a bejegyzés is érdekesebb így). Tehát, bedobtam a Twillightot a kádba, ami őrült módon elkezdett pezsegni, majd világos rózsaszínre színezni a vizet, és némi hab is képződött. Nagyon nehéz volt lefotózni, ugyanis ide-oda pörgött és mozgott a kádban, a fényképezőm pedig nem igazán szereti a mozgó dolgokat (és el is felejtettem átállítani erre).
DSC00163

 Majd pedig elkezdett kioldódni a fürdőgolyó közepe, ami egy türkizes-kékes színezetet adott a vízhez, aztán később pedig az egész víz sötétlilás színezetet kapott.

DSC00134

Beleülve a vízbe a bőrömet egy olajos, tápláló réteg vonta be, ami a kiszállás után picit puhított is a bőrömön. Fürdőgolyóval fürödni nagy élmény egy stresszes nap után (főleg a Lushéval), sokkal jobb kedvre deríti az ember lányát.

~ Összetevők ~
És akkor lássuk az összetevőket! Ebben a segítségemre sietett a Krémmánia.

INCI


~ Ár, beszerezhetőség ~

Egy 200 grammos fürdőgolyó 1.390 Ft-ba kerül, ami soknak tűnhet egy fürdésért cserébe - viszont a fürdőgolyók szerintem abszolút nem mindennapi használatra vannak tervezve, tehát ha így nézzük az árfekvést, már más a dolog. Alkalomadtán egy kis önkényeztetés, vagy barátnők-szerettek meglepése a cél, legalábbis én így gondolom. :) A Lush-t Budapesten sok helyen megtalálhatjátok, pl az Árkádban, és az Alleeban is. Ha nem vagytok budapestiek, a honlapon található egy webshop is, ott tudtok rendelni.

Ti hogy álltok a Lush-al, illetve a fürdőgolyókkal?