Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Moyra alaplakk

moyra2

Ezzel a bejegyzéssel már nagyon régóta tartozom nektek, így éppen ideje volt, hogy megírjam a tapasztalataimat a Moyra alaplakkjáról, hiszen elég régóta használom már. Lássuk!


| MOYRA ALAPLAKK |
moyra1

12 ml-s kiszerelésben érkezik, és a hivatalos neve Moyra körömkiegyenlítő alaplakk. Elég sokáig elég, hiszen én már tavaly tavasz óta használom, és így is csak a negyede fogyott el kb, pedig minden körömlakkozásnál előveszem. A színe picit rózsaszínes, ez nagyon halványan látszik a körmökön felkenve, így akár önmagában is használhatjuk egy rohanós napon. Az ecsete keskeny és klasszikus, de azt hiszem egy alaplakk esetében ezzel könnyen meg lehet birkózni. Amit viszont nem szeretek benne: lejár a kupakja. Van, hogy harmadszorra sikerül teljesen kivennem a ecsetet, mert van, hogy csak a lakk kupakja jön velem. Felkenve gyorsan szárad, szépen kiegyenlíti a körmök felületét, azonban a lakkok tartósságát nem hosszabítja meg nagyon - végül is ez nem a "fő" feladata. Azonban bármilyen színes lakk nagyon szépen terül rajta, talán most először volt gondom az Anny narancssárga lakkjával (következőleg ő jön!), azt viszont nem tudom eldönteni, hogy a Moyra, vagy az Anny hibája.

Összességében én nagyon szeretem ezt az alaplakkot, jó szolgálatot tesz, illetve a körmeim sem színeződnek el annyira durván tőle. És a legjobb természetesen az ár-érték aránya. (350 Ft, azt hiszem) Én a Borároshoz közeli Moyrából szereztem be, de szerintem elég sok helyen lehet kapni (legalábbis Budapesten), így érdemes nyitva tartanotok a szemeteket. :)

Nektek melyik a kedvenc alaplakkotok?

Nyereményjáték | Blog kérdőív | Facebook oldal | Bloglovin | Ask.Fm