Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Vaddisznósörte hajkefe

DSC00054

Végre, végre, végre, kis szusszanásnyi időm van arra, hogy írjak Nektek egy bejegyzést. A mai témánknak a hajápolást választottam - ami azért érdekes, mert már nagyon régóta szerettem volna Nektek írni a tapasztalataimról ebben a témában, de valahogy mindig elmaradt, úgyhogy lássuk!


| VADDISZNÓSÖRTE HAJKEFE |
DSC00049

Ezt a hajkefét  még egy fél évvel ezelőtt kezdtem használni a kezelhetetlen és gubancolódós hajamra. Amit tudni kell róla, hogy ellentétben a drogériákban található műanyaggal kevert sörtés hajkefékkel, ez 100% vaddisznósörtéből készül. (Sajnos a pontos árat és beszerzési helyet nem tudom, de ha érdekel valakit, utánanézek!)

A kefe nyelén találhatunk egy pici kihúzót, aminek az a funkciója, hogy a hajszálakat eltávolítsa a keféből könnyen és gyorsan, elég praktikus. Maga a fésű elég nagy, amint látjátok, egy körkeféről van szó fa foglalattal, de ennek ellenére megállja a helyét a rendes fésülködésnél is. Aki a hagyományos fésűk után kipróbál egy ilyet, egyből érezni fogja, hogy ég és föld a különbség. A hagyományos fésűk roncsolják a hajat, ellenben ez a kefe kíméletesen szabadít meg a gubancoktól. Elég hosszú a hajam, és hajlamos teljesen bekócolódni, ami nálam nagy sziszegéssel és könnybe lábadt szemekkel jár, de ez a kefe sikeresen orvosolta ezt a problémát. Kevesebb idő alatt kevesebb fájdalom és kevesebb gubanc... Kiskoromban utáltam fésülködni, anyukám kergetett körbe-körbe a fésűvel a kezében - ha akkor lett volna egy ilyen, engedelmes kislányként ültem volna oda, az biztos :D
DSC00050
Ez a kefe tisztítója :)

Elméletileg a legjobb, ha úgy használjuk, hogy a fejtetőtől húzzuk végig, így eloszlatja a faggyút rendesen - azonban nekem ez csak jobban zsírosította a hajam, így ezt az alapból gyorsan zsírosodó hajú lányoknak nem igazán ajánlom. Vizes hajon is remekül működik, viszont azt nem vettem észre, hogy jelentősen kevesebb töredezett hajszálam lenne, pedig igyekszem kímélni a hajamat.A kefe legnagyobb hátránya, hogy baromi nagy, tehát nem éppen táskabarát darab, ami nálam pl azért baj, mert ha éppen a barátomhoz megyek, csak ezt vagyok hajlandó vinni, és jelentős részt követel magának a táskám mélyén - ezt a problémát kiküszübülendő, szeretnék nyitni egy Tangle Teezer felé, mert arról eddig csak jókat hallottam, és mostmár nagyon kíváncsi vagyok rá, úgyhogy aki kipróbálta, szívesen olvasnám a véleményét róla. :)

Összegezve a leírtakat, aki rendszeresen gubancokkal küzd, és szeretne tenni a haja egészséégért, érdemes befektetni egy igazán jó vaddisznósörte kefébe, vagy legalább csak kipróbálni - a különbség hatalmas, és szerintem senki nem akar majd visszaváltani a normál fésűre. Vizes hajon is használható, könnyen és gyorsan tisztítható, és létezik belőle táskabarátabb darab is valószínűleg :) Amióta kipróbáltam, nem igazán vettem hagyományos fésűt a kezembe az Essence Pocket Brush-át kivéve. (Hétköznapokra sem tudom sajnos magammal hurcolni, így akkor marad a picike, táskabarát darab.)

Ti próbáltatok már vaddisznósörte kefét?

Facebook oldal | Bloglovin követés | Ask.Fm