Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Bobbi Brown sminkelésen jártam

1

Régóta motoszkált bennem az a tudat, hogy szeretnék elmenni egy Bobbi Brown sminkleckére - azonban a kivitelezésig későn jutottam el. Kis gondolkodás után az Orcák és Ajkak leckét választottam, ami 20 perces, és semmiféle vásárlási kötelezettséggel nem jár. Az időpont egyeztetés után másnap meg is érkeztem az Aréna Plázában lévő Bobbi Brownba, majd egy 30 másodperces várakozás után már bent is csücsültem a székben.


A sminkesem megkérdezte, hogy miért ezt választottam, illetve milyen színeket szeretnék kipróbálni - a voksom a természetesre, a pirosra, és a rózsaszínre esett. Kaptam ajakbalzsamot, illetve az arcomra a Bb krémből a Light árnyalatot. (Meglepődtetek, ugye?:D Hófehérke..)
4
A használt ecsetek, rúzsok, háttérben a BB krém és az ajakbalzsam, a világítás miatt nem látszanak a színek rendesen

Elsőként a természeteset próbáltuk ki, a Powder Pink árnyalatra hallgató Pot Rouge személyében, ami multifunkcionális termék, hiszen ajakra és orcára is használható, és mint megtudtam, a száraz bőrűeknek sokkal jobb választás, mint pl egy por állagú pirosító. A termékek közül messze ez volt a legszimpatikusabb :) A számra és az orcáimra is ez került, egy picit púderes-barnás nude árnyalat, nagyon szép, tényleg természetes, bár lehet erősíteni rajta.
Másodikként a rózsaszín került előtérbe,  a pirosító a Pretty Pink névre hallgatott, a rúzs pedig True Pink - Creamy Matte. Mindkettő nagyon szép volt, azonban amikor belenéztem a tükörbe, a pirosító az almácskáimon nagyon bohócos hatást keltett. Elég pigmentált termék, érdemes vele óvatosan dolgozni, mindenesetre én elég kényelmetlenül éreztem magam az erős rózsaszín pírrel.
Harmadikként piros rúzst, bronzosítót, pirosítót és shimmer bricket kaptam, ez lett a végleges sminkem is. Kilépve a fénybe itt is túl soknak tűnt a pirosító-bronzosító, de végeredményben tetszett, csak elég szokatlan volt.

3
Egy pár újdonság

A sminkelés közben kérdezgettem, illetve beszélgettünk is, viszont büszkén konstatáltam, hogy rengeteg olyan dolgot megerősített a sminkesem, amit én a youtube videókból, illetve utánaolvasgatás alkalmával összeszedtem pl a színekről (hideg, meleg, pirosító-rúzs passzolása, stbstb). A végén fényképeztem egy picit az üzletben (mennyi gyönyörű termékük van, pénztárcára veszélyesek..) illetve kaptam egy Face Chartot is a sminkemmel.

2

Őszintén szólva egy picit másmilyenre számítottam a smink terén - a túl sok pirosító az arcomon elvette a kedvem, azonban még annyi sminklecke van (szezonális, üdítő, alapozó, füstös szem, stbstb), hogy mindenképpen szeretném kipróbálni mindet, váltogatva a helyszíneket. Kép az arcomról sajnos nem sikerült jól, így csak a face chartról és a termékekről hoztam (ezek viszont mind sajátok, nem akartam letakarni vízjellel, de attól még hozzám tartoznak!)

Ti jártatok már esetleg Bobbi Brown sminkelésen?