Üzemeltető: Blogger.

Smink | A tökéletes szemlemosó nyomában - Kallos Love szemlemosó

DSC00038

Még mindig vadászom a tökéletes szemfesték lemosót, úgyhogy a múltkori Rossmannos befürdésem után az Iparfümérián kutakodva találtam ezt a Kallos darabot. Magyar márka, számomra ismeretlen (értsd: nem próbáltam még), több sem kellett nekem. Ha velem tartotok kiderül, hogy sikerült-e megtalálni az ideális lemosót.


| KALLOS EYE MAKEUP REMOVER KÉTFÁZISÚ SZEMLEMOSÓ |

DSC00040

~ Külső, csomagolás, infok ~

A lemosó egy 100 ml-s fehér flakonban érkezik, rajta a rózsaszín logóval és névvel, semmi extra, semmi csicsa. Az alján megtaláljuk a lejárati dátumot, a hátulján pedig a leírást és az összetevőket. A kupakja pattintós, kipattintod az egyik oldalán, , és már jön is belőle a nedű. Táskába is bátran beledobálható, az enyémben lakott már, nem folyt ki - az más kérdés, hogy a nagy flakonja miatt nem kifejezetten táskabarát a kicsike.

~ Használat közben ~

A lemosó kétfázisú, ami azzal jár, hogy jól össze kell rázni használat előtt (persze természetesen én ezt mindig elfelejtem), és csak utána csöpögtetni a vattára. Viszonylag gyorsan lehozza a szemsminket (a szemfestéket secperc alatt, az Essence szemceruzáját is, a spirál jobban kifog vele), bár az én szemem sajnos nem sokáig szereti a dörzsit, utána eléggé fáj tőle, és rossz érzés. A lemosó olajos érzést hagy maga után, ami nekem nagyon nem tetszik, egyszerűen kellemetlen.

~ Összegzés ~

Magyar márka, kedvező ár (bár nekem az Iparfümériás többnek tűnik, mint a hazai fodrászkellékesek kínálatában), a mennyiség is sokáig elég, azonban úgy érzem, hogy benne sem találtam meg A szemfesték lemosót, amit keresek. Szívesen elhasználgatom, de arra a következtetésre jutottam, hogy a kétfázisú lemosók sajnos nem az én asztalaim.(Viszont magát a márkát nem szeretném leírni, vannak még dolgok, amiket szívesen kipróbálnék tőlük.) És még a tökéletes sminklemosót is meg kell találnom, hajjaj...