Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Naked Style Frizz Frighter

DSC00009

A mai nap egy tőlem nem szokványos tesztet, egy hajápolási termékét hoztam Nektek, mégpedig a Nakedtől. A Naked egy 97%-ig természetes márka, amely a hajápolókon kívül rengeteg más terméket is gyárt. (testre, arcra, zuhanyzáshoz, gyerekeknek)

Kifutó márka a Dm termékei közül, úgyhogy lehet még elszórva lehet látni egyet-kettőt.


NAKED STYLE FRIZZ FRIGHTER |

DSC00011

~ Tubus, főbb adatok...~

Ez a termék tulajdonképpen egy gubancosodást gátló spray. Barna tégelyben érkezik, átlátszó műanyag kupakkal, és 50 ml található a tégelyben. Pumpás adagolója van, egy nyomásnyi kb egy borsószemnyi mennyiségnek felel meg. Kinyomva van illata, azonban akárhogy is gondolkozom, nem tudnám megmondani, hogy mire emlékeztet. Nem tartalmaz szilikont , parabénekeet, és SLS-t sem.

DSC00012

~ Használat közben ~

Én törölközőszáraz hajra szoktam belőle 1-2 pumpálásnyi mennyiséget eloszlatni a hajtövektől a végekig (hosszú hajam van, néha nem elég az egy nyomás), majd picit hagyom hatni, és utána fésülöm ki. Géles-szérumos állaga van, átlátszó kinyomva. Tényleg szépen megakadályozza a gubancolódást, könnyebben kifésülhető tőle a hajam, illetve egy időben ha kivasaltam, másnapra is szépen megtartotta. (Egyenes hajam van, csak nem mindig ~annyira~ egyenes, mint én szeretném. 

Bátran ajánlom ezt a gubancolódást gátló szérumot valahol, ha még esetleg belefutnátok a Naked termékeibe. Én picit sajnálom, hogy csak most ismerkedtem meg velük...