Üzemeltető: Blogger.

Nyári kedvencek II. - Ékszerek

Sziasztok!

Mielőtt elsuhanok a margitszigeti ponthatárváró bulira (nagyin izgulok, tessék szurkolni! :), megmutatom Nektek a Nyári Kedvencek rovat második részét, ez icipicit személyesebb lesz, ugyanis a kedvenc bizsuimat szeretném felvonultatni :)
ékszerek

Ahogy megjön a tavasz, kirügyezek én is, és egyre többet nyúlok kiegészítők felé. Azonban az igazi úttörő nekem a nyár, akkor szinte minden öltözékemhez hordok valamit - bár nem vagyok egy bizsumániás lány, viszonylag kevés ékszerem van.


Karkötők

karik

Ezt a két szépséget nemrég rendeltem az Ebayről, már amúgyis meg akartam mutatni őket Nektek. :) Előtte mindig szenvedtem, hogy nincs karkötőm, amit felvehetnék, most orvosoltam a problémát, egyből kettővel is. Bár vicces, mert a fekete pont-hogy-jó a karomra (16 cm, de sejtettem, hogy ez lesz), a fehér meg a legkisebb méretre véve is lötyög.. :o) De azért imádom őket.

Gyűrűk

gyűrűk

Amikor tavaly előtt nálam is megjelent a "nagy és feltűnő gyűrűt akarok" mánia, akkor találtam rá a Rossmann polcain erre a pillangósra. Majd nem sokkal később egy kék köves gyűrűt kerestem egy felsőmhöz, totál elszontyolodtam, hogy sehol nincs olyan, amilyet én szeretnék, erre szintén a Rossmannban szembejön pont az a darab, amilyet elképzeltem, és pont maradt egy S-es méret belőle. Azt hiszem a Rossmann igazi kincsesbánya, nem csak lakkok terén... :) A fekete masnis gyűrűm pedig szintén E-bay, olyan kis egyszerű, de nagyszerű.

Nyakláncok

nyakláncok

Idén nyáron újítottam be ezt a Love feliratosat, ne tudjátok meg, mióta vadászok egy ilyenre, legalább egy éve - természetesen amióta megvan, le se lehet robbantani rólam, állandóan hordom. :) Gyakran látni még rajtam ezt a rózsaszín köves nyakláncot a C&A-ból, a legegyszerűbb szettet is szuperül feldobja. A fehér köves nyaklánc pedig szintén nagy kedvenc. Nyakláncok közül szeretnék egy statement nyakláncot, annyira gyönyörűek...

Fülbevalók

fülcsik

Imádom az angyalszárnyas fülbevalókat - van kettő is belőle mindjárt. Az egyikre az Invázióban bukkantam rá teljesen véletlenül, az arany köveset pedig egy Rossmann előtti nénitől szereztem be. Gyakran hordom még a Tallys színes pöttyeimet is, olyan kis vidámak :) Illetve hordok még más pici bedugósakat is, azokat viszont most nem fényképeztem le.

Remélem tetszett Nektek ez a poszt! :) A következő részben a kedvenc nyári sorozataimat szedem össze Nektek. :)

Van olyan ékszeretek, amelyik hozzátok van nőve? Vagy esetleg valami, amit szeretnétek? :)